Performancing Metrics

ویسی فصل آینده هم سرمربی استقلال خوزستان است | اتاق خبر
کد خبر: 341776
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1395 - 22:11
پورکیانی:
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: آقای ویسی با ما تمدید قلبی کرده است و او در فصل 95 - 96 نیز سرمربی تیم استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهار کرد: بازیکنانمان امسال در لیگ 94 - 95 با درایت آقای ویسی و پشتوانه بسیار خوب بانک ملی، نتایج خوبی کسب کردند و 27، 28 هفته تیم‌مان در رده اول یا دوم بود.

وی افزود: بازیکنان‌ ما در فصل جاری بازی‌های قابل قبولی ارائه دادند و ان‌شاءالله در بازی با ذوب‌آهن نیز به زمین مسابقه می‌روند تا همان بازی‌های خوب گذشته‌شان را انجام دهند. در نهایت هم هر چه خدا بخواهد، همان می‌شود.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص ادامه همکاری با عبدالله ویسی نیز گفت: آقای ویسی با ما تمدید قلبی کرده است و روی حرفم هستم و او در فصل 95-96 نیز سرمربی تیم استقلال خوزستان خواهد بود. آقای ویسی و باشگاه عاشق هم هستند و بازیکنان و باشگاه نیز به یکدیگر علاقه‌مند هستند.

پورکیانی با اشاره به رایگان اعلام شدن تماشای دیدار این تیم برابر ذوب‌آهن، گفت: باشگاه برای رضایت‌مندی و حضور تماشاگران خوزستانی، تمام بلیت‌های این بازی را خریداری کرده است تا هواداران به صورت رایگان شاهد این مسابقه باشند.

وی در خصوص شرایط روحی این تیم نیز عنوان کرد: بازیکنان تیم‌مان جوان و البته باتجربه هستند و خدا را شکر وظایف خود را می‌دانند و روز مسابقه می‌روند تا بازی همیشگی خودشان را این بار برابر ذوب‌ آهن به نمایش بگذارند و برای دل‌ خودشان و مردم خوزستان بازی کنند. از بازیکنان، کادر فنی، پشتوانه باشگاه و مدیریت شرکت، همگی به دنبال انجام بازی خوب هستیم. ناگفته نماند که با یک تیم بزرگ به نام ذوب‌آهن بازی داریم که از یک مربی کار کشته برخوردار است. در این بازی از پیش برنده یا بازنده نیستیم و تلاش می‌کنیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

پورکیانی در پاسخ به این سوال که چقدر پیش‌بینی می‌کنید که استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود؟ گفت: اکنون نمی‌خواهم اسم قهرمانی را بیاورم. ما می‌خواهیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند، همراه با یک نتیجه خوب، ارائه دهیم و این وظیفه ما است.

وی درباره مسائل تشویقی پیش از بازی با ذوب‌آهن و شارژ روحی تیم، عنوان کرد: ما یک آیین‌نامه داریم که از ابتدای فصل طبق آن عمل می‌کنیم.

وی در خصوص برگزاری جشن قهرمانی در صورت قهرمانی این تیم، خاطرنشان‌کرد: جشن قهرمانی را سازمان لیگ برگزار می‌کند و بر این اساس نیروهای خود را به استان‌های خوزستان، قم و تهران اعزام می‌کند. شادمانی مردم هم دست ما نیست و دست خودشان و به صورت خودجوش است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید