Performancing Metrics

حاشیه‌ها به سود سینما نیست | اتاق خبر
کد خبر: 341931
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 11:47
رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: حاشیه‌ها به سود سینما نیست و امیدواریم توسط اهالی فرهنگ و هنر و شورای صیانت، جلوی این حاشیه‌ها گرفته شده و از سوءاستفاده مخالفان جلوگیری شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، حجت‌الله ایوبی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جشنواره ارزش در جمع خبرنگاران در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره)افزود: برگزاری جشنواره فیلم کوتاه ارزش اولین گام در زمینه توسعه فیلم سازی بوده است که می‌توان آن را برای اولین قدم خوب ارزیابی کرد و باید برای سالهای آینده تقویت شود.

وی اظهار کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با حضور داوران و هنرمندان بیشتر استمرار داشته باشد، زیرا حضور گسترده هنرمندان زنجانی نشان داده است این استان لیاقت جشنواره‌های باشکوه را دارد.

رئیس سازمان سینمایی کشور از ساخت ۱۰۰ سالن سینما در کشور خبرداد و افزود:در حال حاضر ساخت ۱۰۰ سالن در حال ساخت است و  در واقع برای بهبود اوضاع نیازمند نهضت سالن‌سازی هستیم.

ایوبی با بیان اینکه اولین گام در راستای بهبود وضعیت سینما ساخت فیلم‌های خوب است که هم‌اکنون با استقبال فیلم‌سازان مواجه هستیم و گام بعدی ساختن سالن مناسب است، افزود: حاشیه‌ها به سود سینما نیست و امیدواریم توسط اهالی فرهنگ و هنر و شورای صیانت، جلوی این حاشیه‌ها گرفته شده و از سوءاستفاده مخالفان جلوگیری شود.

رئیس سازمان سینمایی کشور تصریح کرد: هم‌اکنون دولت و بخش خصوصی توجه جدی به احداث سالن‌های سینما دارند ولی باید تاسف خورد که در استان زنجان تعداد صندلی‌های سینما به قدری کم است که آن را می‌توان تقریبا صفر دانست. 

ایوبی با تاکید بر اینکه باید برای احداث سالن سینما باید بخش خصوصی وارد کار شود، اظهار کرد: در حال حاضر استقبال از تماشای فیلم در سالن های سینما در اوج قرار دارد و همه سالن‌ها پر هستند که باید آن را شگفت‌آور دانست.

وی با اشاره به ساخت سینماهای کوچک در کشور گفت: ما در این بخش برنامه برای سینمای سیار در مناطقی که دور از دسترس که امکان ایجاد سینما وجود ندارد، نیز داریم.

رئیس سازمان سینمایی کشور به  احیای سالن‌های کوچک اشاره کرد و گفت: در این راستا ۱۰۰ مجتمع فرهنگی تجهیز به سالن سینمایی شد و بخش خصوصی باید پای کار بیاید. 

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید