Performancing Metrics

مصمم به شکست نفت هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 341985
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 16:37
سرمربی سایپا:
سعید رجبی درباره دیدار تیمش برابر نفت تهران گفت: مصمم به این هستیم که نفت را ببریم و هفتم شویم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سعید رجبی سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران در آخرین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: پیش از هرچیز به آقای درویش که جدیدا مدیرعامل سایپا شده‌اند تبریک می‌گویم و امیدوارم که باشگاه جایگاه خودش را به دست بیاورد. ضمنا از زحمات رضایی هم تشکر می‌کنم. در رابطه با بازی هم باید بگویم که نفت تیم بسیار خوب و منسجمی است. آنها کادرفنی بسیار خوبی دارند و از بازیکنان با کیفیتی برخوارد هستند. در چند هفته گذشته هم نتایج خوبی را به دست آورده‌اند و با توجه به وضعیت جدول، ما با پیروزی هفته قبل دو رده صعود داشتیم و مصمم به این هستیم تا به پیروزی برابر نفت برسیم و در لیگ هفتم شویم.

او افزود: ما روی نفت برنامه ریزی داریم و نقاط ضعف و قوت آنها را به خوبی می‌شناسیم. دو سه جلسه بیشتر فرصت کار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار سربلند باشیم. ما تا هفته قبل هشت بازی بود که نبرده بودیم و هفته گذشته توانستیم یک برد شیرین را به دست بیاوریم تا با یک روحیه خوب به مصاف نفت برویم. امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی را ارائه دهیم و پیروز میدان باشیم.

وی درباره وضعیت تیموریان، بیان کرد: احتمالا به این بازی هم نمی‌رسد. در این بازی دو محروم هم داریم که مشکل‌پور و روزبه شاه‌علی‌دوست هستند. امیدواریم جوانان ما کار خود را در این دیدار به خوبی انجام دهند.

در این نشست مدیر رسانه‌ای سایپا مانع از پاسخگویی رجبی به سوالی درباره تغییرات مدیریتی در این باشگاه شد و گفت: سوالات باید تنها در حیطه فنی باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید