Performancing Metrics

انتقاد تند رئیس سابق بارسلونا از رئال | اتاق خبر
کد خبر: 342000
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 18:44
رئیس سابق باشگاه بارسلونا به شدت از رئال انتقاد و تاکید کرد که کهکشانیها تنها به دنبال اذیت کردن دیگران و نابودی فوتبال هستند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رئال مادرید و بارسلونا در هفته پایانی رقابت های لالیگا بازی حساسی برابر حریفان خود دارند. بارسلونا باید به مصاف گرانادا برود و رئال مادرید هم دیپورتیو لاکرونیا را پیش رو دارد.

بارسلونا برای کسب عنوان قهرمانی به پیروزی در دیدار برابر گرانادا نیاز دارد و رئال هم منتظر لغزش آبی اناری ها است تا جام قهرمانی را بالای سر برد.

رسانه های مادریدی قبل از این دیدار از احتمال تبانی در دیدار برابر گرانادا سخن به میان آوردند و نوشتند که باشگاه بارسلونا با پیشنهاد جذب بازیکنان گرانادا برای فصل بعد قصد دارد که آنها در دیدار حساس شنبه شب تمام توان خود را به کار نگیرند.

این اتهام زنی مادریدی ها خشم رئیس سابق باشگاه بارسلونا را برانگیخت و باعث شد تا سخنان تندی را علیه باشگاه رئال بر زبان آورد.

خوان گاسپارت گفت: رئال تنها به دنبال اذیت کردن دیگران است. آنها باعث نابودی فوتبال شده اند. چطور می توانند ما را متهم به تبانی کنند؟ من براین باور هستم که هم گرانادا و هم دیپورتیو لاکرونیا نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی به کار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید