Performancing Metrics

بازی آخر تاکتیک معنا ندارد، «قلب» می‌خواهیم | اتاق خبر
کد خبر: 342004
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 20:19
ویسی:
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید در بازی تیمش برابر ذوب‌آهن تاکتیک معنا ندارد و تیمش برای برنده شدن فقط به "قلب" نیاز دارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: بازی فردا فراتر از یک مسابقه فوتبال است. این بازی فراخوانی برای یک آغاز است، آغاز دوستی یا هر چیزی که بیرون از زمین برای مردم خوزستان می‌شود تصور کرد. آنها در مقاطع مختلف حمایت خود را از ما نشان داده‌اند و فردا هم ما را تنها نمی گذارند تا بتوانیم شادی مردم خوزستان را تکمیل کنیم.

او ادامه داد: در بازی فردا، تاکتیک‌ها، آنالیزها و مسائلی از این دست معنا و مفهوم ندارند، بلکه ما فقط به قلبی برای برنده شدن نیاز داریم تا مردم خوزستان را شاد کنیم.

ویسی درباره حمایت همه خوزستانی‌ها از قهرمانی این تیم اظهار کرد: وقتی همه مردم رسانه‌ها، هیات مدیره باشگاه و ... دست به دست هم می‌دهند که استقلال خوزستان قهرمان لیگ‌برتر شود، ما هم به خواسته آن‌ها احترام می‌گذاریم. البته کسانی هم که آرزو دارند تیم دیگری قهرمان لیگ شود، برای ما قابل احترام هستند. خدا هر چه بخواهد همان می‌شود اما ما تا لحظه آخر دست از تلاش بر نمی‌داریم و تا سوت پایان بازی به قهرمانی فکر می‌کنیم.

او درباره همزمانی بازی استقلال خوزستان و فولاد و اینکه امکان دارد بخشی از خوزستانی‌ها برای دیدن بازی فولاد به ورزشگاه تختی بروند، گفت: این شرایط برای همه تیم‌ها وجود دارد. مردم می‌دانند کدام بازی حساس‌تر است. وقتی هواداران مشوقان و اعضای باشگاه فولاد خوزستان برای قهرمانی ما تدارک دیده‌اند و از مردم هم دعوت می‌کنند، نشان دهنده اهمیت این بازی است. همه دست به دست همه می‌دهیم که استقلال خوزستان قهرمان شود.

سرمربی استقلال خوزستان تاکید کرد: تکلیف قهرمانی لیگ‌برتر دست ماست و به بازی پرسپولیس توجه نمی‌کنیم و کاری به این بازی نداریم چرا که ما بالاتر از این تیم هستیم. ما با تمام وجود تلاش می‌کنیم تا قهرمانی را به دست بیاوریم.

ویسی درباره اینکه برخی از بازیکنان استقلال خوزستان از تیم های مختلف پیشنهاد دارند، گفت: 24 ساعت تا پایان لیگ‌برتر باقی مانده و تمام تمرکز ما روی این بازی است. از طرفی سال آینده ما نماینده ایران در آسیا هستیم و بازیکنان ما کجا بروند بهتر از استقلال خوزستان که در آسیا است. ما بازیکنان مان را حفظ می‌کنیم و اگر کسی هم درخواست داشته باشد آن را بررسی می‌کنیم.

او در پایان گفت: همه تماشاگران استقلال اهواز، استقلال خوزستان و فولاد خوزستان برای دیدن بازی ما به ورزشگاه می‌آیند و گفته اند اگر قهرمان هم نشویم برای ما جشن خواهند گرفت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید