Performancing Metrics

بازی فردا محکی برای فصل بعد است | اتاق خبر
کد خبر: 342007
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 20:50
نیکولیچ:
مربی تیم فوتبال فولاد از بازی آخر تیمش در فصل پانزدهم لیگ برتر به عنوان "محک بازیکنان جوان" برای فصل بعد یاد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، نناد نیکولیچ در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد اظهارکرد: با توجه به این که آخرین بازی‌مان در فصل جاری است می‌خواهیم با خاطره خوب و برد این بازی را پشت سر بگذاریم و هر برد برای ما یک مرهم است.

وی ادامه داد: جا دارد برای تیم همشهری‌مان استقلال خوزستان نیز آرزوی توفیق داشته باشیم و امیدوارم فردا با یک بازی خوب این قهرمانی را برای استقلال خوزستان هم دلچسب‌تر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اسکوچیچ در فصل آینده در فولاد می‌ماند یا خیر عنوان کرد: به هرحال آنچه یقین است این که اسکوچیچ برای فصل آینده قرارداد دارد و ماندنش بستگی به او ندارد. در حال صحبت‌هایی هستند ولی جلسه دو روز پیش با مسئولان باشگاه راجع به وضعیت بودجه‌ای سال آینده بود و اسکوچیچ نقطه نظرات خودش را ارائه داد ولی تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته است.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارزیابی تیم گسترش فولاد هم گفت: تیم حریف را مانند حریفان قبلی‌مان بررسی و خودمان را برای این دیدار آماده کرده‌ایم. این دیدار بازی آخر ما است و سعی می‌کنیم محکی برای سال آینده‌مان با این تعداد بازیکن جوان باشد. ما در نیم‌فصل دوم از نظر امتیازگیری بعد از پرسپولیس، دوم بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که سیاست باشگاه فولاد برای سال آینده چیست، عنوان کرد: اگر بودجه خوبی در اختیار ما قرار بگیرد و بازیکنان خوبی جذب کنیم، می‌توانیم جزو سه تیم اول جدول باشیم. اگر آن بودجه تصویب نشود با بازیکنان جوانی که در اختیار خواهیم داشت و همکاری کادر فنی و بازیکنان جزو تک رقمی‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: شرایط اهواز به گونه‌ای است که با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، هر بازیکنی جذب اهواز نمی‌شود و بازیکنان اولویت‌شان را به تیم‌های تهرانی خواهند داد و تنها چیزی که می‌تواند آن ها را جذب تیم‌های خوزستانی کند قرارداد خیلی خوب است. ما امسال به پنج شش بازیکن جوان میدان دادیم و بازیکنان جوان دیگری هم داریم که برای فصل آینده می‌توانیم از آن ها استفاده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هدف فولاد برای فصل آینده جوان‌گرایی است گفت: بله هدف ما همین است، ولی اگر تمام تیم جوان باشد این موضوع نمی‌تواند جوابگو باشد و بر این اساس بحث‌هایی که این چند روز مدیریت و کادر داشتند راجع به بودجه و سیاست های آینده بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که فردا استقلال خوزستان مدعی اصلی قهرمانی است. این تیم دو فصل گذشته برای بقا می‌جنگید ولی با توجه به تجاربی که کسب کرد و همچنین بازیکنانی که از فولاد نوین جذب کرده‌اند اکنون در آستانه قهرمانی هستند.

آقای ویسی از همکاران قدیمی من است و در گذشته در فولاد با هم کار کرده‌ایم. امیدواریم موفق باشد و جام را در خوزستان نگه دارد. جا دارد از هواداران واقعی فولاد بخواهم که فردا به استادیوم غدیر بروند و تیم دوست و همشهری مان را تشویق کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید