Performancing Metrics

بهترین گوشی‌های هوشمند برای گیمرها | اتاق خبر
کد خبر: 342015
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 22:15
گیمرها لایف استایل و عادات خود را دارند و برایشان تفاوتی ندارد که در کجا هستند، مهم این است که به نوعی به فکر بازی هستند. برای این افراد، بازی با هر گجتی لطف خاص خود را دارد؛

اتاق خبر - البته نوع بازی در جاهای مختلف متفاوت است، اگر در خانه باشند و یا هر جایی که فرصت و تمرکز باشد، بازی هم سخت‌تر و سنگین‌تر می‌شود و همین طور قدرت انتخاب از بین گزینه‌های بیشتری از قبیل سیستم خانگی، لپ‌تاپ، کنسول بازی، تبلت و گوشی هوشمند فراهم است، اما در تاکسی و اتوبوس و حتی در کلاس درس، اگر خودتان یک گیمر نباشید، افرادی را دیده‌اید که همیشه در حال بازی با گوشی هوشمند خود هستند. البته ما امروز نمی‌خواهیم در مورد بدی یا خوبی این پدیده صحبت کنیم، بلکه می‌خواهیم در انتخاب یک گوشی مناسب برای بازی در رده‌های مختلف قیمتی شما را همراهی کنیم. البته این روزها حتی ضعیف‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند، قابلیت اجرای بسیاری از برنامه‌ها و بازی‌های رایج را دارند و تفاوت اصلی در کیفیت و اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی است.

اگر یک گیمر هستید یا می‌خواهید هر از گاهی بازی کردن با گوشی اندرویدی خودتان را تجربه کنید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

s7 itresan

سامسونگ گلکسی S7

بر خلاف رسم معمول در این گونه مشاوره‌ها، پیشنهادمان را از گوشی‌های گران قیمت شروع می‌کنیم و قابل پیش بینی است که انتخاب یک گوشی مناسب بازی در رده قیمتی پرچمدار کار سختی نباشد. به هرحال پرچمداران تمامی برندها هیچ ضعفی در اجرای سنگین‌ترین بازی‌های موجود ندارند، اما پیشنهاد ما برای خرید یک گوشی گران قیمت مناسب برای بازی، پرچمدار تازه سامسونگ یعنی گلکسی S7 است. این گوشی در دونسخه با چیپست‌های فوق‌العاده قوی اسنپدراگون ۸۲۰ یا اکسینوس ۸۸۹۰ تولید شده  و هر دو نسخه چهار گیگابایت رم دارند که مطابق معمول، نسخه‌ای که در کشور یافت می‌شود از نوع دوم است. این گوشی از نسخه ۶ اندروید نیرو می‌گیرد و صفحه نمایش بسیار با کیفیت ۵/۱ اینچی QHD از نوع Super Amoled آن لذت اجرای بازی را دوچندان می‌کند. قیمت گلکسی S7 کمی بالاتر از ۲ میلیون تومان است.

z5 itresan

سونی اکسپریا Z5

گوشی‌های رده بالای سونی از نظر سخت‌افزاری همیشه از قوی‌ترین‌های زمان خود هستند و  پرچمدار کنونی این کمپانی،  اکسپریا Z5 با طراحی زیبا و قیمت مناسبش یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از بازی‌های مختلف است که حتی در این زمینه در برابر گوشی‌های هوشمند با قیمت‌های بالاتر هم سربلند است. اکسپریا Z5 با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۱۰، پردازنده گرافیکی Adreno 420  و همچنین سه گیگابایت رم و صفحه نمایش ۵/۲ اینچی با رزولوشن QHD،  با قیمتی در حدود ۱/۵ میلیون تومان در بازار موجود است.

lg g4 itresan

ال‌جی G4

این گوشی زیبا و استایلیش ال‌جی، با قیمت بسیار مناسبش یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است که با مشخصاتی مانند صفحه نمایش ۵/۵ اینچی با وضوح QHD، چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ با شش هسته پردازشی و حداکثر فرکانس ۱/۸ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 418  و سه گیگابایت رم، هرچند قدرت دو گوشی قبلی لیست ما را ندارد اما هنوز هم به اندازه کافی قوی هست و می‌توانید برای اجرای بازی‌های مختلف روی آن حساب کنید. ال‌جی G4 با گارانتی رسمی در حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

huawei g8 itresan

هواوی G8

هواوی در زمینه ساخت گوشی‌های ارزشمند در برابر قیمت استاد است و یکی از بهترین گوشی‌های این کمپانی به نام G8 در بسیاری زمینه‌ها از جمله بازی، در محدوده قیمت خود از بهترین‌ها است. چیپست اسنپدراگون ۶۱۶، دارای پردازنده هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی با حداکثر کلاک ۱/۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 405 و سه گیگابایت رم، امکان اجرای روان بسیاری از بازی‌ها را در صفحه نمایش ۵/۵ اینچی Full HD آن فراهم می‌کند. این مدل با اندروید لالی‌پاپ نسخه۵/۱ ارایه شده و آنطور که گفته می‌شود در لیست هواوی برای آپدیت به نسخه ششم اندروید قرار دارد. در حال حاضر هواوی G8 کمی پایین‌تر از ۹۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

desire 728 itresan

اچ‌تی‌سی دیزایر ۷۲۸

هرچه قیمت را محدود می‌کنیم، انتخاب سخت‌تر می‌شود و جالب اینکه ارزان‌ترین گوشی پیشنهادی ما از برند هواوی نیست! کمپانی تایوانی HTC که زمانی نه چندان دور به ساخت گوشی‌های پریمیوم و گران قیمت شهرت داشت، این روزها حال و روز خوبی ندارد و برای بقا در بازار گوشی‌های هوشمند نیاز به حضور در رده میانی و حتی پایین بازار دارد. دیزایر ۷۲۸ یکی از گوشی‌های میان‌رده این کمپانی است که در قبال قیمت پرداختی، مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد. صفحه نمایش ۵/۵ اینچی از نوع  super LCD 2  با وضوح HD، چیپست مدیاتک MT6753 با هشت هسته پردازشی و حداکثر فرکانس ۱/۳ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T720 و ۲ گیگابایت رم، در کنار قیمت حدودی ۶۵۰ هزار تومان، دلایل خوبی برای انتخاب این گوشی به نظر می‌رسند.

آی تی رسان 

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید