Performancing Metrics

امیدواریم حمایت‌های فدراسیون از فوتبال پایه ادامه داشته باشد | اتاق خبر
کد خبر: 342016
تاریخ انتشار: 23 اردیبهشت 1395 - 22:26
علیزاده:
رئیس آکادمی فوتبال ایران ضمن تشکر از تلاش های رئیس سابق فدراسیون فوتبال در کمک به رشد فوتبال پایه گفت: با انتخاب رئیس جدید فدراسیون امیدواریم این حمایت ها ادامه داشته باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا؛ علیزاده در همایش ملی فوتبال پایه که صبح امروز در کرج برگزار شد، گفت: بسیار خرسندم از اینکه همگام با سایر کشورهای دنیا روز ملی فوتبال پایه که از سوی فیفا نامگذاری شده است دور هم جمع شده ایم. جا دارد از فدراسیون فوتبال که همواره حامی آکادمی فوتبال بوده است و امیدواریم با تغییرات جدید در فدراسیون این حمایت ها ادامه داشته باشد.

وی به نقش استان البرز در برگزاری این همایش اشاره و تصریح کرد: استان البرز به مانند سال گذشته و برگزاری برنامه فستیوال در برگزاری ابن برنامه نیز به ما کمک زیادی کرد. در برگزاری این همایش یک گام به جلو رفتیم و کانون صنفی مربیان البرز به عنوان یک سازمان مردم نهاد نقش زیادی در برگزاری آن داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در استان های دیگر هم با یک شجاعت مثال زدنی به این برنامه ورود شود و مربیان خود کار اصلی را انجام دهند. آکادمی همواره خود را خادم فوتبال می داند و در طول بیش از هفت سال فعالیت خود تلاش کرده با تبلیغ مدارس مجوزدار نقش مدارس بدون مجوز را در این راستا کمرنگ کند. با این اقدام در سال گذشته تخلفات مرتبط با مدارس فوتبال در مدارس مجوز دار به صفر میل کرده است.

علیزاده در پایان تصریح کرد: آکادمی می‌تواند پاسخگوی نیازهای باشگاه ها باشد به همین دلیل سیاست ما این است تا ساختار مدارس فوتبال در کشور بر مبنای ساختار دنبال شده در جهان باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید