Performancing Metrics

«تلاش» تنها رمز موفقیت والیبال بانوان است | اتاق خبر
کد خبر: 342032
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 00:52
مایدا:
سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: والیبال بانوان ایران برای موفقیت در میادین بین المللی نیاز به تلاش مضاعف بازیکنان دارد و این موضوع رمز رسیدن به هدف های بزرگ است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مایدا چیچیچ در نشست نواب رئیس بانوان هیات های استانی والیبال که امروز پنج شنبه در هتل همای مشهد برگزار شد، افزود: شب گذشته برای نخستین بار در عمرم به بارگاه ملکوتی امام هشتم مشرف شدم که فضای روحانی آنجا مرا تحت تاثیر گذاشت. فکر می کنم در هیچ جای دنیا این اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه شنیدم زائران در حرم هر آرزویی داشته باشند، محقق می شود، گفت: از امام رضا (ع) خواستم که به آرزوی های والیبال بانوان ایران گوش کند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان با آرزوی موفقیت برای همه اعضای فدراسیون والیبال در اجرای برنامه های خود گفت: من به اتفاقات دو ساله زندگی ام خیلی فکر کردم و به نظرم خدا خواسته که به ورزش والیبال ایران وارد شوم.

مایدا تاکید کرد: به ایران نیامدم که جایی کسی را بگیرم و یا بگم دیگران اشتباه می کنند و من درست می گم. آمدم چون احساس قلبی من این است که می توانم به والیبال بانوان ایران کمک کنم.

وی افزود: اگر این اتفاق بیافتد از خداوند تشکر می کنم و تنها آروزی من نیز موفقیت والیبال بانوان ایران است که فکر می کنم آرزوی همه شما نیز باشد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه فدراسیون های زیادی را در جهان دیده ام و به کشورهای مختلفی سفر کردم، گفت: تضمین می کنم فقط در ایران اینگونه فدراسیون فعال دیده ام. برای داورزنی و دیگر مسئولان فدراسیون والیبال آرزوی موفقیت دارم.

وی با اشاره به برنامه های فدراسیون والیبال برای بانوان گفت: برنامه های خوبی از فدراسیون در این زمینه مشاهده کردم و با صحبت های داورزنی و شهریان نیز موافق هستم.

مایدا گفت: نمی توانم باور کنم که فدراسیون برای والیبال بانوان کاری نکرده است، چون از ابتدای ورودم شاهد تلاش مسئولین فدراسیون این رشته ورزشی برای زنان هستم.

وی با بیان اینکه اگر مردان نتیجه گرفتند به دلیل تلاش مضاعف بوده است، گفت: موفقیت مردان والیبال ایران تنها به دلیل امکانات نبوده است و اگر بانوان نیز بخواهند نیتجه بگیرند، باید تلاش کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: فیلم های مسابقات تیم های ایران را نگاه کردم و به رغم اینکه در یک ست پیروز می شوند، اما نتیجه را واگذار می کنند که این موضوع نشان می دهد بازیکنان زن ایران اگر تا پایان مسابقه تلاش خود را ادامه دهند، موفق می شوند. بازیکنان ایران باید برای تک تک پوئن ها تلاش کنند.

وی گفت: ایرانی ها بهترین فرهنگ و هنر را دارند و باید به ایرانی بودن خود افتخار کنند و حضور شایسته در میادین آسیایی یکی از راه های معرفی این فرهنگ غنی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید