Performancing Metrics

هفته هشتم کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد برگزار شد | اتاق خبر
کد خبر: 342037
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 01:43
هفته هشتم مسابقات کورس اسب‌دوانی بهاره گنبدکاووس در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، در هفته هشتم کورس اسب‌دوانی بهاره گنبد عصر پنج‌شنبه ۵۶ راس اسب از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبردداخلی در هفت دور هزار و هزار و ۵۵۰ متری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان ۵۰۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های هفت‌گانه اهدا شد.

در دور اول اسب‌های ترکمن دو ساله با امتیاز مبتدی و نبرده به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که طاهر گوگ نژاد با اسب آلتن تای یزدانی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و جواد آچاک با اسب اینان و بنیامین جرجانی با اسب خان بولگ به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت دور دوم میان اسب‌های دوخون دو ساله با امتیاز مبتدی به مسافت هزار متر بود که پیمان قلرعطا با اسب عالم ناب عنوان اول را به دست آورد و بنیامین جرجانی با اسب استیبل و علی‌محمد غراوی با اسب اکسیر به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در دور سوم اسب‌های تروبردداخلی سه تا پنج ساله و ۱۶ تا ۳۰ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که نورمحمد بهادر با اسب الدرادو موفق به کسب مقام اول شد و کمال دالیجه عطا با اسب ایلوسیو و جواد آچاک با اسب لاست چلنج به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

رقابت در دور چهارم میان اسب‌های تروبردداخلی سه و چهار ساله و صفر تا ۱۲ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر شکل گرفت که نادر صالح پور با اسب هج استار زودتر از سایرین از خط پایان عبور کرد و عیدمحمد غراوی با اسب تیم وتاری و کمال دالیجه عطا با اسب کرایسلر به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

 

در دور پنجم اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و هشت تا ۲۰ امتیازی به مسافت هزار و ۵۵۰ متر با یکدیگر رقابت کردند که ستار مهرانی با اسب تندر نخستین نفر از خط پایان عبور کرد و آرمین آق آتابای با اسب اگزی ون و ابوطالب چاریزاده با اسب جان سل نفرات دوم و سوم از خط پایان گذشتند.

اسب‌های دوخون سه و چهار ساله و ۳۶ تا ۵۶ امتیازی برگزار کننده رقابت دور ششم به مسافت هزار و ۵۵۰ متر بودند که محمد خوجملی با اسب قلیچ بابا مقام اول را کسب کرد و نورمحند بهادر با اسب سرور (۲) و ابوطالب چاریزاده با اسب اسکاتلند به ترتیب عنوان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

در دور هفتم و پایانی اسب‌های ترکمن سه تا پنج ساله و دو تا ۱۰ امتیازی به مسافت هزار متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که مهرداد خوجملی با اسب هایلی زودتر از سایرین به مقصد رسید و جواد آچاک با اسب شایلان حالت و یوسف دهش با اسب طوفان گلن به ترتیب دوم و سوم شدند.

در هفته هشتم رقابت‌های اسب‌دوانی کورس بهاره گنبدکاووس، نورمحمد بهادر با کسب یک مقام نخست و یک مقام دوم بهترین چابکسوار هفته لقب گرفت و طاهر گوگ نژاد، پیمان قلرعطا، نادر صالح پور، ستار مهرانی، محمد خوجملی و مهرداد خوجملی هر کدام یک مقام نخست کسب کردند.

هفته نهم این رقابت‌ها عصر جمعه در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید