Performancing Metrics

تصادف در مسیر سقز - بوکان سه کشته و 10 زخمی برجای گذاشت | اتاق خبر
کد خبر: 342073
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 11:00
برخورد یک دستگاه مینی بوس با یک دستگاه کامیون ایسوزو باری در مسیر سقز - بوکان باعث کشته شدن سه نفر و زخمی شدن 10 نفر دیگر شد.

اتاق خبر: این حادثه رانندگی پنجشنبه شب در نزدیکی روستای 'قهرآباد' و در چهار کیلومتری سقز به وقوع پیوست.
هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار ایرنا پیرامون این حادثه گفت : به محض اطلاع از این حادثه، پنج دستگاه آمبولانس از سقز و سه دستگاه نیز از سنندج به محل اعزام شد و برای امداد رسانی بهتر نیز از شهر بوکان استان آذربایجان غربی درخواست کمک شد که دو دستگاه آمبولانس هم از این شهرستان به محل حادثه اعزام شد .
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقزهم در گفتگو با ایرنا با تایید اینکه تاکنون سه نفر بر اثر این حادثه کشته و 10 نفر زخمی شده اند ، اظهار کرد : زخمی ها دربیمارستان امام خمینی(ره) و تامین اجتماعی سقز تحت مراقبت پزشکی هستند .
دکترمحمد سکوت غوثی با بیان اینکه درحال حاضر هیچکدام از زخمی ها به مرکز استان اعزام نشده اند، ادامه داد: بر اثر این حادثه چند نفر نیز زخمی شدند که به دلیل سطحی بودن زخم ، به صورت سرپایی معالجه و از اورژانس ترخیص شدند.
مسیر30کیلومتری سقز بوکان که در کریدور شمال به جنوب کشور و در طرح بزرگراه میاندوآب به کرمانشاه قرار دارد از مسیرهای پرترافیک کشور است که هنوزعملیات تبدیل شدن آن به بزرگراه به اتمام نرسیده و به کندی در حال انجام است.
سقز در190کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

منبع: ایرنا

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید