Performancing Metrics

«اسلحه مرگبار» تلویزیون را نشانه گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 342113
تاریخ انتشار: 24 اردیبهشت 1395 - 17:34
واحد تلویزیونی کمپانی فوکس قرن بیستم، در یک اطلاعیه رسمی تائید کرد که مجموعه تلویزیونی «اسلحه مرگبار» را در یک فصل سیزده قسمتی تهیه خواهد کرد.

به گزارش اتاق خبر، به دنبال پخش موفقیت آمیز اپیزود اول مجموعه- که به صورت یک فیلم سینمایی تلویزیونی 75 دقیقه ای تولید شد – تولید یک مجموعه کامل در دستور کار قرار گرفت.

مک جی کارگردان مطرح سینما، مدیر تولید فصل اول این کمدی اکشن است. او که کارگردان اپیزود اول مجموعه هم بود، بعید به نظر می رسد قسمت دیگری از آن را کارگردانی کند.

در نسخه تلویزیونی، کلاین کرافورد و دیمین واوانز سینیور در نقش دو پلیس ماجراجوی داستان به نام های مارتین ریگز و راجر مورتاگ بازی می کنند.

مل گیبسن استرالیایی تبار و دنی گلاور در چهار قسمت سینمایی این کمدی اکشن کلاسیک و پرفروش، در نقش این دو کاراکتر ظاهر شدند.

این دو بازیگر، با نسخه تلویزیونی «اسلحه مرگبار» هیچ همکاری ندارند و حتی به عنوان بازیگر مهمان، در هیچ یک از اپیزودهای آن حضور نخواهند داشت.

فیلم نامه نسخه تلویزیونی کاملا براساس داستان و حال وهوای نسخه کلاسیک دهه هشتاد میلادی نوشته می شود. ریچارد دانرکارگردان و خالق این مجموعه فیلم بود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، مجموعه تلویزیونی «اسلحه مرگبار» برای پخش در اوایل سال 2017 آماده می شود. اهل فن از حالا پیش بینی می کنند این مجموعه با استقبال تماشاگران روبرو شده و به فصل های بعدی هم می رسد.

منبع:جام جم انلاين

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید