Performancing Metrics

پیام تسلیت ظریف به سید حسن نصرالله | اتاق خبر
کد خبر: 342176
تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395 - 01:27
وزیر امور خارجه کشورمان در پیام تسلیتی خطاب به دبیر کل حزب الله ، شهادت مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت و نوشت: بدون شک شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر عزم نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم را بیش از پیش تقویت می نماید.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرناف وزیر امور خارجه کشورمان در پیام تسلیتی خطاب به دبیر کل حزب الله ، شهادت مصطفی بدرالدین را تسلیت گفت و نوشت: بدون شک شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر عزم نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم را بیش از پیش تقویت می نماید.
به گزارش عصر جمعه گروه سیاسی ایرنا، در پیام محمدجواد ظریف خطاب به سید حسن نصرالله آمده است شهادت مجاهد بزرگ مصطفی بدرالدین که سراپا عشق و شور و حماسه در دفاع از آرمانهای حق طلبانه اسلام، مردم مقاوم لبنان و مبارزه با ظلم و ستم و تروریسم بود را به جنابعالی، خانواده محترم شهید و ملت مقاوم و فهیم لبنان که چنین مردان بزرگی را در دامان اسلام پرورده و به عرصه ی مقاومت و آزادیخواهی و مبارزه با ستم تقدیم کرده است، تبریک و تسلیت می گویم.
این پیام حاکی است ، بدون شک شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر عزم نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و تروریسم را بیش از پیش تقویت می نماید.
در پایان پیام ظریف آمده است: اینجانب برای آن شهید بزرگوار علو درجات و برای جنابعالی طول عمر با برکت و مزید توفیقات و برای خانواده آن شهید و همرزمان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
حزب الله لبنان بامداد امروز - جمعه - با صدور بیانیه ای اعلام کرد که فرمانده و مجاهد بزرگ « مصطفی بدرالدین» معروف به « ذوالفقار» که برای نبرد با گروه های تکفیری به سوریه رفته بود،به شهادت رسید.
در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: شهید ذوالفقار چند ماه قبل گفته بود که از سوریه به لبنان باز نمی گردم.
شهید ذوالفقار برادر همسر شهید عماد مغنیه و فرمانده عملیات مقاومت در جنوب لبنان پیش از آزاد سازی جنوب لبنان در سال 2000 میلادی بوده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید