Performancing Metrics

تحولات امروز عراق در یک نگاه | اتاق خبر
کد خبر: 342513
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 00:09
هلاکت یکی از فرماندهان ارشد داعش در شمال تکریت، آزادسازی چند منطقه در شمال موصل و رمادی، انفجار بمب در بغداد، حمله جنگنده های ترکیه به مواضع پ.ک.ک در شمال عراق، کشته شدن 330 داعشی در غرب عراق و دیدار عمار حکیم با وزیر اطلاعات ایران از روی دادهای امروز عرا

اتاق خبر - به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز عراق، منابع امنیتی در استان صلاح الدین امروز از هلاکت یکی از سرکرده های ارشد داعش و سه تن از همراهانش در شمال تکریت خبر دادند. این سرکرده داعش در کشتار 1700 دانشجوی دانشکده نظامی «سبایکر» تکریت واقع در استان صلاح الدین دست داشته است.

** آزادسازی چند منطقه در شمال موصل و رمادی
نیروهای عراقی روستای «کانونه» در منطقه بعشیقه واقع در شمال موصل و همچنین روستای «وردیه» در غرب رمادی واقع در استان الانبار را از دست داعش آزاد کردند.

** انفجار دو بمب در بغداد 3 کشته و 15 زخمی برجای گذاشت
منابع امنیتی عراق امروز از انفجار یک بمب در شهر «مدائن» در 25 کیلومتری جنوب بغداد خبر دادند که دو کشته و هشت زخمی برجای گذاشت.
همچنین در انفجار دیگری در منطقه ابوغریب یک نفر کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

** حمله جنگنده های ترکیه به مواضع پ.ک.ک در شمال عراق
جنگنده های ترکیه از شب گذشته طی عملیاتی مواضع «پ.ک.ک» در شمال عراق را هدف قرار دادند.
رسانه های ترکیه به نقل از منابع نظامی گزارش دادند، ارتش ترکیه در بزرگترین عملیات هوایی سال های اخیر امروز 98 موضع پ. ک.ک در شمال عراق و داخل ترکیه را هدف قرار داد.
در پی این درگیری ها ساکنان روستای «اوره» در مرز ترکیه از ترس بمباران جنگنده های ترکیه منازل خود را ترک کردند.

** هلاکت 330 داعشی در غرب عراق
نیروهای عراقی با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش این کشور در جریان عملیات آزاد سازی منطقه الجبه در شمال منطقه البغدادی و شهرستان الرطبه 330 عنصر تروریستی داعش را به هلاکت رساند.

** دیدار وزیر اطلاعات ایران با عمار حکیم
خبرگزاری 'الفرات نیوز' ارگان خبری مجلس اعلای اسلامی عراق در بیانیه ای امروز اعلام کرد که وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بغداد با 'سید عمار حکیم' رهبر مجلس اعلای اسلامی عراق دیدار کرد.
'سید محمود علوی' وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه با سید عمار حکیم مناسبات دو جانبه و راهکارهای گسترش این همکاری ها را بین دو کشور بحث و بررسی کرد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید