Performancing Metrics

جهانگیری: از هیچ کمکی به تیم ملی فوتسال دریغ نمی‌کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 342567
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 04:07
جلسه فوتسالی‌ها با معاون اول رئیس جمهور؛
اعضای تیم ملی فوتسال ایران امروز جلسه‌ای را با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار کردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، نصرالله سجادی، سید عبدالحمید احمدی، سید مناف هاشمی معاونان وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال و اعضای تیم ملی فوتسال با اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری دیدار گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا سید رضا افتخاری گزارشی از روند فعالیت‌های صورت گرفته ارائه کرد و سپس محمود گودرزی وزیر ورزش در خصوص المپیک، ورزش و در نهایت  فوتسال صحبت کرد.

وزیر وزرش و جوانان در این نشست، یکی از مشخصه‌های فوتسال ایران را  اخلاق مدار بودن این تیم عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه این تیم در صدر نگاه‌های مردم قرار دارد، کوچکترین حاشیه ای ندارد. از وقتی که افتخاری مسئولیت و سرپرستی فوتسال را بر عهده گرفته، فوتسال ایران فوق العاده با اخلاق شده و گرفتن جام‌های اخلاق در دوره های اخیر نشانگر این موضوع است که از ایشان تشکر می کنم.

سپس محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال هم در این نشست، گفت: تیم ملی از اکثر شهرهای ایران نماینده دارد و در واقع از بطن جامعه فوتسال تشکیل شده است. ما برای جام جهانی احتیاج به ابزاری در حد و اندازه جام جهانی داریم. قطعا رئیس کمیته فوتسال تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد اما به تنهایی فراهم کردن شرایطی مناسب برای تیم ملی مقدور نیست. درخواستم این است که به تیم ملی توجه ویژه ای داشته باشید.

ناظم الشریعه تصریح کرد: این تیم در جام ملتهای ۲۰۱۶ آسیا در ۶ زمان ۴۰ دقیقه ای مردم ایران را شاد کرد. انتظارات بالا رفته و حال برای اینکه دوباره مردم را در جام جهانی شاد کنیم، نیازمند توجه ویژه تری هستیم.

در ادامه محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی هم بنا به خواسته جهانگیری، صحبت کرد و گفت: در خصوص مشکلات شاید مجال عنوان کردن نیست و قطعا همه از آن آگاهند. به نظر می رسد تیم ملی فوتسال مظلوم واقع شده اما نیازمند توجه است که قطعا مسئولان به دنبال راه حل مشکلات هستند. از شما و مسئولان دولت درخواست داریم که به این موضوع مانند همیشه نگاه ملی داشته باشید و در کم کردن مشکلات ما را یاری کنید.

جهانگیری در پایان این نشست به خاطر افتخار آفرینی تیم ملی فوتسال در آسیا تشکر کرد. همچنین قهرمانی دختران فوتسال ایران در آسیا را مورد تجلیل قرار داد و گفت: دختر ایرانی با پوشش اسلامی در جهان افتخار آفرینی می کند، مایه مباهات است. دوستان اعلام کردند که تیم ملی فوتسال با اخلاق است که این موضوع را تایید می کنم. در شرایطی که در این نشست تریبون در اختیار شما قرار گرفت باز هم حجب و حیا داشته و مطالب و کمبودها را مطرح نکردید. قطعا هر آنچه بتوانیم دریغ نکرده تا انشاالله در جام جهانی فوتسال نیز حضور قدرتمندانه ای از شما عزیزان ببینیم.  

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به توجه ویژه مردم به فوتبال و زیرمجموعه‌های فدراسیون فوتبال، ‌ اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال و زیرمجموعه‌های آن از جمله جاهایی است که مورد توجه جدی مردم قرار دارد، ورودمان به جام جهانی فوتبال نیز بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا ریاست جدید فدراسیون فوتبال باید حواشی این ورزش را به حداقل برساند و به سمت حل و فصل مشکلات آن حرکت کند.

وی تأکید کرد: مربی، ‌ سرمربی و دیگر اعضای تیم ملی و مردم باید بدانند که دولت به فکر تیم ملی فوتبال است و قطعا نیز به این تیم کمک خواهد کرد.

در انتهای مراسم هدایایی از سوی وزارت ورزش و جوانان توسط اسحاق جهانگیری به بازیکنان، کادر فنی و سایر اعضای کاروان قهرمان تیم ملی اهدا شد و در پایان عکس یادگاری با حضور کلیه اعضا گرفته شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید