Performancing Metrics

آمریکایی‌ها می‌توانند از نحوه مجهز شدن جمهوری اسلامی عصبانی باشند | اتاق خبر
کد خبر: 342750
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 12:05
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:
معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد‌: آمریکایی‌ها می‌توانند از نحوه مجهز شدن جمهوری اسلامی عصبانی باشند و امیدواریم از این عصبانیت بمیرند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، سردار مسعود جزایریمعاون ستاد کل نیروهای مسلح ،در حاشیه همایش فرهنگ دفاعی در جمع خبرنگاران در واکنش به نگرانی آمریکا از استقرار سامانه دفاع موشکی اس 300 در ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها می‌توانند از نحوه مجهز شدن جمهوری اسلامی عصبانی باشند و امیدواریم از این عصبانیت بمیرند.

جزایری همچنین درباره‌ی تاثیر شهادت شهید بدرالدین در سوریه گفت: روند مقاومت منطقه نشان داده بر خلاف آنچه در تصور دشمنان بخصوص صهیونیست ها و آمریکایی است وقتی یک فرمانده بزرگ در جبهه‌ها به شهادت می‌رسد نه تنها اثر منفی ندارد بلکه عنصری می‌شود تا مقاومت یک گام به جلو بگذارد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد: ما بارها این تجربه را در دوران دفاع مقدس خودمان و هم دفاع مقدسی که در منطقه شکل گرفته مشاهده کرده‌ایم و به نظر می‌آید شهادت این برادر بزرگوار و فرمانده عزیز اثراتی به نفع جبهه بزرگ مقاومت خواهد داشت.

وی در ادامه در واکنش به عزل فرمانده‌ی آمریکایی که در خلیج فارس نیروهایش توسط سپاه پاسداران بازداشت شده بودند تاکید کرد:‌ آمریکایی‌ها به لحاظ نوع برخوردی که جمهوری اسلامی با متجاوزین داشت دچار چالش شده‌اند. آنها عادت کرده‌اند که کدخدا و بزرگ محله باشند، هرگونه اقدام تجاوزگرانه داشته باشند و دیگران در برابرشان تمکین و سکوت کنند که البته کوتاه آمدن در برابر آمریکا در قاموس جمهوری اسلامی ایران نیست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان عنوان کرد:‌ برخوردی که با آنها در خلیج فارس شد بسیار مسالمت آمیز بود در حالی که می‌توانست قهرآمیز باشد. در عین حال آنها همین برخورد مسالمت آمیز را بر نمی‌تابند و اگر چه در بدو امر به روی خودشان نیاوردند اما مشاهده می‌کنیم از این اتفاقی که برایش افتاده ناراحت و عصبانی هستند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید