Performancing Metrics

۳۴۰۰پرونده مسکن مهر استان سمنان با مشکل روبرو هستند | اتاق خبر
کد خبر: 342751
تاریخ انتشار: 26 اردیبهشت 1395 - 22:40
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان گفت: سه هزار و ۴۰۰ واحد پرونده مسکن مهر در استان با مشکل روبرو شده‌ که این مهم نیازمند هم افزایی در رفع مشکلات بین دستگاهی است.

اتاق خبر: اسماعیل صادقی صبح یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری این استان ضمن اشاره به مشکلات سه هزار و ۴۰۰ واحد پرونده مسکن مهر استان خواستار رفع این مشکلات با برنامه ریزی و همراهی همه نهادها شد و ابراز داشت: از مجموع ۳۳ هزار واحد، حدود ۲۷ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و بقیه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است.

وی در خصوص واحدهای افتتاح شده در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر هم گفت: تاکنون بیش از ۲۳ هزار واحد در این شهرها به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

۳ پروژه مسکن مهر بلاتکلیف است

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز با بیان این که تعداد سه هزار و ۹۷۴ واحد مسکن مهر استان یعنی ۸۲ درصد به اتمام رسیده است، اظهار کرد: تاکنون ۷۰ درصد واحدها تحویل متقاضیان شده است.

غلامحسین بنا زاده تعداد واحدهای انعقاد قرار داد شده در ۱۵ شهر استان را چهار هزار و ۸۶۷ واحد اعلام کرد و گفت: تاکنون ۷۸ درصد این واحدها یعنی حدود سه هزار و ۷۸۳ واحد فروش اقساطی آن انجام شده است.

وی از بلاتکلیفی سه پروژه ۸۰ واحدی آرادان، ۶۴ واحدی میامی و ۳۲۰ واحدی مهدی شهر خبر داد و گفت: متاسفانه این پروژه ها تاکنون به دلایل مختلف و مشکلات پیش آمده تعیین تکلیف نشده و باید برای آن باید تدبیر شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان در خاتمه این نشست از ساخت ۳۰ درصد واحدهای مسکن مهر استان توسط تعاونی ها خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۱۰ هزار و ۱۳۴ واحد تحویل اعضاء شده و برای سه هزار و ۷۵۹ واحد هم سند صادر شده است.

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید