Performancing Metrics

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در شمال رمادی | اتاق خبر
کد خبر: 342840
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 04:28
نیروهای امنیتی عراق از سرنگونی پهپاد جاسوسی گروه تروریستی – تکفیری داعش در شمال رمادی خبر دادند.

اتاق خبر - به نوشته پایگاه خبری فرات نیوز، نیروهای امنیتی عراق امروز (یکشنبه) پهپاد جاسوسی متعلق به گروه تروریستی داعش را در منطقه 'البوذیاب' شمال شهر رمادی مرکز استان الانبار منهدم کردند.
این نیروها در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته حملات گروه تروریستی داعش را به محور شمالی استان الانبار دفع کردند که در جریان آن دهها داعشی کشته و مهمات و تجهیزات نظامی انها منهدم شد.
همچنین نیروهای امنیتی عراق در جریان عملیات آزاد سازی شهر رطبه در غرب الانبار سرکرده نظامی و والی شهر رطبه را کشتند.
شهر رطبه هفته گذشته بار دیگر به دست گروه تروریستی داعش افتاد و این گروه تروریستی تجهیزات نظامی و توپخانه ای خود را در طراف این شهر مستقر کرد.
یکی از فرماندهان تشکیلات مردمی «الحشد الشعبی» روز سه شنبه گذشته از آغاز عملیات برای آزادسازی این شهر مرزی در غرب شهر رمادی خبر داد.
مقامات محلی در استان الانبار عراق روز جمعه اعلام کردند، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی خود در غرب استان الانبار منطقه «جبه» را آزاد کردند.
عراق از 19 خرداد پارسال (1393) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطقی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروه تروریستی تکفیری داعش روبروست.
نیروهای مردمی و ارتش این کشور در چند ماه اخیر موفق شده اند چند شهر از جمله رمادی و تکریت را از دست تروریست های داعش آزاد کنند.
داعش طی اشغال مناطق مختلف در عراق و سوریه مرتکب جنایت های زیادی در حق مردم این دو کشور شده است .

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید