Performancing Metrics

بررسی اولین لکسوس شاسی بلند کروک (+عکس) | اتاق خبر
کد خبر: 342847
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 04:54
لکسوس LX570 کروک توسط یک شرکت آمریکایی بازسازی و ساخته است. پیش از این هم شرکت مذکور خودروهای شاسی بلندی نظیر لندروور دیفندر، بی ام و X6 و ... را تبدیل به خودروهایی کروکی کرده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از عصرایران در هفته گذشته یک لکسوس جدید و تجملاتی کروک از مدل‌های شاسی بلند LX570 در یکی از نمایشگاه‌های دبی 350 هزار دلار آمریکا قیمت‌گذاری شد.



شاسی بلند کروک لکسوس  LX570

 

که نصب سقف تاشو یا متحرک روی هر خودروی شاسی بلندی امکان‌پذیر نیست و در اقدامی متفاوت تنها جیپ رنگلر و برخی از انواع خودروهای آفرودی از چنین گزینه‌ای بهره برده‌اند.

لکسوس LX570 کروک توسط  یک شرکت آمریکایی بازسازی و ساخته است که با رجوع به وبسایت این شرکت می‌توان خودروی لکسوس LX570 کانورتیبل را در لیست خودروهای تولیدی‌اش مشاهده کرد. پیش از این هم شرکت مذکور خودروهای شاسی بلندی نظیر لندروور دیفندر، بی ام و X6 و ... را تبدیل به خودروهایی کروکی کرده است.

اساسی‌ترین تغییرات صورت گرفته بر روی این شاسی بلند هم در همان سقف و ستون‌ها و همچنین درب عقب خلاصه می‌شود و شرکت  از سقفی تاشو پارچه‌ای- چرمی استفاده کرده‌اند که در هنگام جمع شدن در فضای خالی بار قرار می‌گیرد.

 طراحی فعلی لکسوس LX570 کروکی از نگاه کارشناسی چندان زیبا نیست و قطعاً اگر خود لکسوس قصد داشت چنین کاری را بکند، در نهایت خودروی جذاب‌تری از آب در می آمد!

خودروهای SUV به ابهت و وقار در رانندگی معروف می باشند. خودروهای روباز نیز به لذت فوق‌العاده رانندگی مشهور شده‌اند. حالا چه می‌شود اگر این دو را با هم یکی کنیم؟

اولین شاسی بلند کروک را رنج‌روور با مدل مفهمومی خود در نمایشگاه خودروی 2012 ژنو به نمایش گذاشت. این خودرو که زمانی نماد قدرت خودروسازی انگلستان بود چند سالی است که عضوی از خانواده تاتاموتور (Tata motors) هندوستان به حساب می‌آید. اما به نظر می‌رسد که مدیریت تازه هیچ مانعی برای خلاقیت آن نشده است.

آن سال در غرفه خودروسازی رنج‌روور یک خودروی عجیب دیده شد. خودرویی که از نظر ابعاد و قد و قوار به محصولات کلاس SUVها شبیه بود ولی از نظر تیپ طراحی به مدل‌هایCabriolet) ) روباز یا کروکی نزدیک‌تر بود.

چندی پیش نیز  فولکس واگن مدل مفهومی خود را در جدیدترین دوره از نمایشگاه خودرویی ژنو با نامی تحت عنوان (تی- کراس بریز) T-Cross Breeze با سقفی کروکی و بدنه‌ای کراس اوور در نمایشگاه معرفی کرد.

شاسی بلند کروک لکسوس  LX570
94105
نظرات
ADS
ADS
پربازدید