Performancing Metrics

اینستاگرام برای ویندوز 10 آپدیت شد | اتاق خبر
کد خبر: 342892
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 08:00
اگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید، حتما می‌دانید که نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن با آیکون و ظاهری جدید بروزرسانی شده است. تنها چند روز پس از این اتفاق، نسخه ویندوز ۱۰ اپلیکیشن یاد شده نیز بروزرسانی شده است.

اتاق خبر - امروز یک بروزرسانی برای اپلیکشن اینستاگرام نسخه ویندوز ۱۰ در فروشگاه ویندوز استور عرضه شده است. نسخه این برزورسانی حالا ۸.۰.۰.۰ شده که هم اکنون با نسخه مخصوص سایر پلفترم‌های اپلیکیشن مورد بحث یکسان است.

بروزرسانی جدید دقیقا مشابه تصویر کاور مطلب نیست و به احتمال زیاد آیکون‌های جدیدی نیز در آن بکار خواهد رفت. کاربران فعلا برای دانلود این نسخه در فروشگاه ویندوز با خطا مواجه می‌شوند و نمی‌توانند در حال حاضر اقدام به نصب این آپدیت جدید کنند. حتی اگر نسخه کنونی اینستاگرام را حذف و آن را دوباره با موفقیت نصب کنید، باز هم با خطا مواجه می‌شوید.

در حقیقت تنها موردی که فعلا در دسترس قرار دارد، لیست تغییرات نسخه جدید و تصاویر اسکرین‌شات بروز شده‌ای است که در ویندوز استور قرار داده شده‌اند.

احتمالا تا ساعاتی دیگر این بروزرسانی برای دانلود در دسترس همه قرار خواهد گرفت، بنابراین می‌توانید برای دریافت آن چند ساعت دیگر مجددا اقدام به بررسی نسخه جدید اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ کنید. در ادامه می‌توانید لیست تغییرات منتشر شده برای بروزرسانی جدید اپلیکیشن مورد اشاره را مشاهده کنید.

درباره این تغییرات گفته شده:

ما ظاهر جدیدی را آماده کرده‌ایم! آیکون جدید با نماد دوربین و رنگین‌کمان همراه است. طراحی ساده‌تر [این نسخه] باعث می‌شود بدون اینکه تغییری در نحوه تعامل شما در اپلیکیشن ایجاد شود، تمرکز بیشتری روی تصاویر و ویدیوهای خود داشته باشید.

برای دانلود اینستاگرام ویندوز ‍۱۰ از این لینک استفاده کنید.

زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید