Performancing Metrics

محکومیت مراسمی که در آن نام اهواز بکار رفت | اتاق خبر
کد خبر: 342963
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 09:34
معاون وزیر خارجه کویت:
خالد سلیمان الجارالله معاون وزیر خارجه کویت روز یکشنبه اعلام کرد، دولت این کشور برگزاری مراسمی را که در آن به مساله اهواز اشاره شد، محکوم و مردود می شمارد و بر اصل احترام به حق حاکمیت کشورها و عدم دخالت در مسائل داخلی آنها تاکید دارد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایرنا، خالد سلیمان الجارالله معاون وزیر خارجه کویت روز یکشنبه اعلام کرد، دولت این کشور برگزاری مراسمی را که در آن به مساله اهواز اشاره شد، محکوم و مردود می شمارد و بر اصل احترام به حق حاکمیت کشورها و عدم دخالت در مسائل داخلی آنها تاکید دارد.
جارالله طی مصاحبه با خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح سفارت جزایر کومور در مورد احضار کاردار کویت در ایران اظهار کرد: این موضوع را با کمال تاسف پیگیری کردیم و بر پایبندی کویت به مبانی سیاسی و احترام به حق حاکمیت کشورها و عدم دخالت در امور داخلی آنها و همچنین پایبندی به حسن همجواری تاکید می ورزیم.
معاون وزیر خارجه کویت در ادامه تصریح کرد: منطقی و معقول نیست که کویت به دخالت در مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران متهم شود و موضع کویت در این زمینه روشن است. این مناسبت یک گردهمایی نبود و در چارچوب گردهمایی رسانه ای عربی برگزار نشد، بلکه یک مراسم اجتماعی بود که فردی آن را با حضور خبرنگاران برگزار کرده است و ما هیچ اطلاعی و ارتباطی با آن نداشتیم و برگزاری چنین مراسمی را مردود می دانیم و هرگونه مطلبی علیه دوستانمان در ایران را غیر قابل قبول می شماریم.
جارالله افزود: کویت بطور واضح این مطلب را به دوستان ایرانی اطلاع داد و برداشت کویت این است که طرف ایرانی این موضوع را درک کرده و متوجه شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید