Performancing Metrics

توزیع ۱۲ تن آرد بین اهالی روستاهای منطقه بوژان کرمانشاه | اتاق خبر
کد خبر: 343121
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1395 - 22:35
مسئول بازرگانی شرکت غله استان کرمانشاه از توزیع ۱۲ تن آرد در بین اهالی روستاهای منطقه بوژان کرمانشاه خبر داد.

اتاق خبر: اهالی روستاهای منطقه بوژان شهرستان کرمانشاه در روزهای گذشته برای مشکل تهیه نان مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه بودند.

مسئول بازرگانی شرکت غله استان کرمانشاه امروز از رفع این مشکل خبر داد و اظهار داشت: آرد سانی به اهالی این روستا در دستور کار اداره غله و بازرگانی استان قرار گرفته است.

مهرداد پناهی گفت: تا عصر روز قبل ۳۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی معادل ۱۲ تن آرد از سوی اداره غله و بازرگانی در سطح روستای بوژان و مردم اهالی این منطقه توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه عامل توزیع آرد خام پز در سطح روستاهای شهر کرمانشاه امور عشایری است، گفت: طی نامه به این اداره جهت رسیدگی سریع به موضوع و با هماهنگی بخشداری آرد مورد نیاز از سوی اداره غله و بازرگانی در بین مردم روستا توزیع شد.

پناهی با یادآوری اینکه در مجموع به سه طریق آرد در بین مراکز توزیع می شود، گفت: مردم عشایر و چادر نشین ها مستقیم آرد خام پز را از سوی امور عشایری در اختیار می گیرند و سایر نانوایی ها نیز از طریق مراجعه به سیستم سامانه فروش آرد نسبت به تهیه آن اقدام می کنند.

این مسئول گفت: هر نانوایی کد مخصوصی در سیستم سامانه فروش آرد دارد که با مراجعه به بانک سپه از بین ۱۵ کارخانه آرد موجود یکی را انتخاب و با واریز وجه به حساب بانکی آرد را برای نانوایی تهیه می کند.

وی با اشاره به فعالیت ۳ مرکز نانوایی در سطح روستای بوژان کرمانشاه ابراز داشت: مشکل منطقه مذکور عدم تعداد کارگر برای نانوایی ها و برخی اختلافات داخلی بود که از امروز فعالیت آنها از سر گرفته  و آرد مورد نیاز روستاها نیز تامین شد.

پناهی گفت: منطقه بوژان سهمیه آرد نداشت و نانوایی ها اقدامی نکرده بودند، اما با توجه به وضعیت اضطراری به صورت سیار و توزیع آرد خام پز مشکل آنها با مساعدت اداره غله و بازرگانی کرمانشاه حل شد.

وی تاکید کرد: نانوانی های منطقه بوژان می توانند از طریق کارخانه سیستم بانک سپه از امروز با مراجعه به سامانه فروش آرد، اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید