Performancing Metrics

پورسیدی: می‌خواهم پیراهن طلایی را نگهدارم | اتاق خبر
کد خبر: 343243
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 07:40
تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان
پیشتاز سی و یکمین دوره تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان گفت: سعی می کنم پیراهن طلایی را تا پایان مسابقات برای خودم نگه دارم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میرصمد پورسیدی پس از کسب عنوان نخست مرحله چهارم تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان اظهار کرد: امروز یکی از سخت ترین مراحل تور را پشت سر گذاشتیم و توانستیم عنوان های انفرادی و تیمی را از رکابزنان خارجی پس بگیریم.

وی افزود: شب گذشته با قادر میزبانی، کاپیتان تیممان صحبت کرده بودیم و برنامه ریزی های مختلفی برای فرار انجام داده بودیم که خوشبختانه در این کار موفق شدیم.

رکابزن شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر چهار پیراهن در اختیار من است و سعی خواهم کرد حداقل پیراهن طلایی را تا پایان برای خودم نگه دارم.

وی تاکید کرد: با وجود این که تیم های خارجی خوبی در این دوره از رقابت ها حضور دارند، ولی بار دیگر توانستیم قدرت دوچرخه سواری تبریز را در آسیا نشان دهیم.

پورسیدی ادامه داد: روز گذشته هم برای کسب رده نخست حمله کردیم، ولی نتوانستیم موفق شویم و امروز من در جلو رفتم و موفق شدیم به هدفمان برسیم.

وی در پایان گفت: با توجه به فشار مسابقات، هر روز نمی توانیم تمام توان خودمان را بگذاریم، ولی سعی می کنیم تا پایان رقابت ها، سکوی نخست را برای خودمان نگه داریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید