Performancing Metrics

رویانیان و نمایندگان فوتبال عمان برای تبریک به تاج آمده بودند | اتاق خبر
کد خبر: 343275
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 10:23
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: محمد رویانیان به همراه دو نماینده فوتبال عمان برای تبریک به رئیس جدید فدراسیون فوتبال با تاج دیدار کردند.

به گزارش اتاق خبر، امیر حسین حسینی در واکنش به گزارش خبرگزاری مهر در مورد حضور محمد رویانیان و دو نماینده فوتبال عمان در فدراسیون فوتبال و دیدار با مهدی تاج توضیحاتی ارائه کرد.

حسینی در این مورد گفت: آقای رویانیان برای تبریک به آقای تاج به فدراسیون فوتبال آمده بود. ضمن اینکه دو همراه ایشان هم که از مقامات و مسئولان فوتبال عمان بودند برای عرض تبریک به آقای تاج در فدراسیون فوتبال حضور یافتند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ادامه داد: به دلیل اینکه این دو نفر از کشور عمان حضور یافته بودند آقای تاج با وجود نشستی که با آقای کی روش داشتند، مهمانان عمانی را هم پذیرفتند و تصویر منتشر شده هم مربوط به همین نشست دوستانه است.

حسینی ادامه داد: فوتبال ایران در ماه های گذشته ارتباط نزدیک و خوبی با فدراسیون عمان داشته و به همین خاطر آقای تاج برای استحکام این ارتباط و احترام به مهمانان عمانی این نشست را به طور مشترک برگزار کردند و صحبتی در مورد برگزاری اردوی تیم ملی در عمان هم مطرح نشده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید