Performancing Metrics

فجر شهید سپاسی به عدم مدیریت باخت | اتاق خبر
کد خبر: 343276
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 10:28
کارشناسان فوتبال فارس معتقد هستند که تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز برای دومین سال متوالی به عدم مدیریت باشگاه باخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، فجر شهید سپاسی شیراز در حالی از صعود به لیگ برتر فوتبال کشور بازماند که در نیم فصل اول و هفته های اول نیم فصل دوم جایگاه اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده بود.

اما با شروع نیم فصل دوم وضعیت تیم فجر همانگونه که پیش بینی می شد تغییر کرد و دیگر نتوانست در مقابل تیم های حتی آخر جدول نیز امتیاز کسب کند و امتیازات زیادی نیز در خانه از دست داد.

از طرفی دیگر باید بررسی کرد که آیا برنامه ریزی خاصی برای صعود تیم فجر به لیگ برتر شده بود یا خیر و یا اینکه تنها بهانه بی پولی و عدم حمایت مسئولین استان از یک تیم نظامی دلیل عدم صعود به لیگ برتر بود.

اما کارشناس فوتبال فارس با اشاره به دلایل عدم صعود این تیم به لیگ برتر، گفت: از نظر مدیریتی از اول این تیم مشکل داشت در خصوص جذب بازیکن و پس از چند هفته خوب بودن در زمانیکه روی باخت افتاد و نتوانستند استرس را از تیم خارج کنند.

عبدالمجید فهندژ ادامه داد: عدم فعال بودن مسئولین باشگاه و تیم مهمترین دلیل عدم صعود تیم فجر است.

وی تاکید کرد: زمانیکه برخی از استان ها سه تیم در لیگ برتر دارند استان فارس با داشتن ظرفیت های فراوان توان فرستادن یک تیم به لیگر برتر را دارد که این نشان از مدیریت صحیح فوتبالی در این باشگاه است.

مشکلات مالی دلیل عدم صعود نیست

اما کارشناس دیگر فوتبال فارس نیز گفت: به هیچ عنوان نمی توانیم بی پولی و یا مشکلات داوری را دلیل عدم صعود این تیم به لیگ برتر عنوان کنیم زیرا برخی از تیم های صعود کرده به لیگ برتر وضعیت مالی بدتر از فجر داشتند.

کمال پاک فطرت تاکید کرد: عدم مدیریت صحیح در تیم فجر تنها دلیل ناتوانی این تیم است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید