Performancing Metrics

تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم ایران‌جوان را با شکست بدرقه کرد | اتاق خبر
کد خبر: 343277
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 10:34
در هفته سی و هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور
تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در هفته سی و هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم ایران جوان بوشهر را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و در رده نهم جدول لیگ قرار گرفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، این بازی عصر دوشنبه به میزبانی اراک و در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) برگزار شد و آخرین بازی آلومینیوم سازی اراک در این فصل لیگ دسته یک بود.

در این بازی تیم آلومینیوم اراک که در رده یازدهم جدول لیگ دسته یک فوتبال قرار داشت با تیم ایران جوان بوشهر که در رده سیزدهم جدول جای گرفته بود با هدف کسب جایگاه بهتر در جدول لیگ به مصاف هم رفتند.

نخستین گل این بازی در دقیقه ۱۶ توسط وحید جعفری برای تیم آلومینیوم سازی اراک به ثمر نشست و گل تساوی نیز در دقیقه ۲۷ بازی از سوی اویس کردجهان در دروازه تیم آلومینیوم جای گرفت.

نیمه اول بازی با تسای یک-یک خاتمه یافت و با آغاز نیمه دوم، گل سوم بازی توسط عماد میرجوان، بازیکن تیم آلومینیوم اراک در دقیقه ۶۰ میان دروازه حریف نشست.

گل سوم تیم آلومینیوم اراک نیز در این بازی در دقیقه ۷۵ توسط قاسم احمدلو زده شد و در دقیقه ۸۰ محمد شمسی، بازیکن تیم ایران جوان توانست برای دومین بار در این رقابت، دروازه تیم آلومینیوم اراک را بگشاید.

در نهایت با سوت داور و اعلام نتیجه سه بر دو، تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیروز میدان شد و با این برد در رده نهم جدول لیگ دست یک فوتبال کشور جای گرفت.

در این بازی میثم آقایی، رضا کاردوست و اکبر بختیاری از تیم آلومینیوم اراک و مهدی شکوهی، رامین دهقانی و سجاد فیض اللهی از تیم ایران جوان بوشهر از داور کارت زرد دریافت کردند.

گفتنی است علی صباحی، کاوه بهمنی، حمید لادری و مسلم مشهدی داوران این رقابت بودند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید