Performancing Metrics

مثلث لاریجانی، عارف و مطهری برای صدر مجلس مناسب است | اتاق خبر
کد خبر: 343371
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 16:34
رئوفیان:
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه نمایندگانی در ارتباط با انتخاب ریاست مجلس ، وظیفه سنگینی بر عهده دارند،‌ گفت: نمایندگان قرار است کسی را انتخاب کنند که مجلس دهم را مدیریت کند.

اتاق خبر - ابوالقاسم رئوفیان،‌اظهار کرد: با توجه به اینکه مدیریت مجلس شاخصه هایی دارد ، نمایندگان مجلس باید در انتخاب رئیس و نواب رئیس ، بررسی های لازم را انجام دهند تا کسانی که دارای شاخصه های لازم هستند در این جایگاه قرار بگیرند.

وی افزود:‌ در صورتی که نماینده مجلس بودم رای ام برای ریاست مجلس به لاریجانی و برای نواب رئیس به عارف و مطهری بود،‌ چون این مثلث را ترکیبی مناسبی در صدر هیات رئیسه مجلس می دانم. البته دیگر اعضای هیات رئیسه نیز باید افرادی کارآمد و آشنا باشند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه از نمایندگان مجلس انتظارمی رود با شناسایی مشکلات مردم از جمله در حوزه اقتصاد، معیشت ، کشاورزی و اصلاح الگوی مصرف در جهت رفع آن‌ها اقدام کنند، تصریح کرد: نمایندگان درراستای فعال شدن بخش های تولیدی باید قوانینی وضع کنند که تولید کنندگان به زحمت نیفتند.

وی با اشاره به اینکه موضوع آب از مشکلاتی است که آینده کشور را به شدت تهدید می‌کنند، گفت: نمایندگان با مشورت گرفتن از متخصصان باید برای وضع قوانین ضروری جهت رفع این مشکل اقدام کنند.

رئوفیان با تاکید بر ضرورت همکاری دولت و مجلس،‌ اظهار کرد: تقابل و تعارض مجلس و دولت هیچ دردی را دوا نمی‌کند و همه باید بدانیم دولت یازدهم ، دولت قانونی نظام است، بنابراین در زمان باقی مانده از کار دولت،‌ مجلس باید قوانینی وضع کند که دولت توان و امکان اجرای آن‌ها را داشته باشد.

ایسنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید