Performancing Metrics

ورود 14 رام قطار 5 ستاره به ناوگان ریلی تا پایان سال | اتاق خبر
کد خبر: 343441
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 21:27
200 واگن مسافری تا پایان سال جاری در کارخانه شهید کلاهدوز باز تولید و در قالب 14 رام قطار 8 واگنه وارد شبکه ریلی کشور می شود.

اتاق خبر: مهدی معصومی، مدیرعامل شرکت قطارهای فدک در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 200 واگن مسافری در مرحله بازتولید قرار دارند، اظهار داشت: تا پایان سال جاری 14 رام قطار 5 ستاره به ناوگان ریلی اضافه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار بر این است که شرکت قطارهای فدک بتواند ماهانه یک رام قطار به ناوگان اضافه کند و در حال حاضر 5 رام قطار پنج ستاره تولید شده که 3 رام آن در چرخه بهره‌برداری است و 2 رام دیگر هم تا نیمه شعبان وارد ناوگان می‌شود.

معصومی با بیان اینکه قطارهای فدک توانایی سیر با سرعت 200 کیلومتر برساعت را با استفاده از ترمز مغناطیسی دارند،  ادامه داد: باز تولید هر واگن با معیارهای قطارهای 5 ستاره چیزی حدود 2 میلیارد تومان هزینه دارد.

مدیرعامل شرکت قطارهای فدک ادامه داد: پیش بینی می کنیم با ورود قطارهای جدید سالانه بیش از یک میلیون و 800 هزار مسافر را جابه جا کنیم.

وی گفت: در حال حاضر این قطارهای 5 ستاره روزانه در مسیر تهران- مشهد و بالعکس تردد می کنند و سه روز در هفته هم در مسیر تهران- شیراز فعال هستند.  

منبع:ایلنا

 

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید