Performancing Metrics

یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک در دو درگیری با قاچاقچیان مسلح کشف شد | اتاق خبر
کد خبر: 343452
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1395 - 22:27
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر وسراوان در دو درگیری مسلحانه ، یک تن و ۲۱۵ کیلو تریاک کشف و یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

به گزارش اتاق خبر، سردارحسین رحیمی گفت: ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر با مدت ها کار اطلاعاتی و تخصصی و با پشتیبانی فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از هدف سوداگران مرگ برای جابجایی مسلحانه مقادیری مواد مخدر از شهرستان سرباز به ایرانشهر با یک دستگاه خودروی نیسان باخبر شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی به منظور شناسایی خودرو قاچاقچیان مسلح به محور" سرباز – ایرانشهر "اعزام و شب گذشته در محدوده "پل چمنی" خودرو وانت نیسان حامل مواد مخدر را شناسایی کردند که راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس، ضمن فرار اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کرد.

این مقام ارشد انتظامی به تعقیب خودرو قاچاقچیان توسط ماموران پلیس اشاره کرد و گفت:پس از مدتی تعقیب و گریز و درگیری ماموران با سوداگران مرگ،قاچاقچیان مسلح با رها کردن خودرو در نخلستان ها و  و استفاده از تاریکی شب  متواری شدند.

به گفته سردار رحیمی ،ماموران در بازرسی از این خودرو ، ۸۰ بسته حاوی ۸۱۱ کیلو تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از یک درگیری مسلحانه دیگر با قاچاقچیان خبر داد و گفت:ماموران انتظامی شهرستان سراوان نیز در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ،ضمن دستگیری یک قاچاقچی ،۴۰۴ کیلو تریاک کشف و یک خودرو تویوتا را نیز توقیف کردند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید