Performancing Metrics

دیدار دو خاخام ضد صهیونیست با ظریف | اتاق خبر
کد خبر: 343546
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 04:10
در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی هم‌صدا با اقصی صورت گرفت:
در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی هم‌صدا با اقصی، خاخام دیوید وایس و خاخام یوسف روزنبرگ از اعضای جنبس بین‌المللی ناتورا کارتا در آمریکا که برای شرکت در نشست دوسالانه اعضای اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین به تهران آمده‌اند با محمدجواد

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، در حاشیه برگزاری کنفرانس بین‌المللی هم‌صدا با اقصی، خاخام دیوید وایس و خاخام یوسف روزنبرگ از اعضای جنبس بین‌المللی ناتورا کارتا در آمریکا که برای شرکت در نشست دوسالانه اعضای اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی فلسطین به تهران آمده‌اند با دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کردند. سید عبدالله حسینی، دبیر کنفرانس بین‌المللی هم‌صدا با اقصی با بیان این مطلب افزود: دراین دیدار خاخام دیوید وایس تشکیل کشور جعلی اسراییل را بر خلاف تعالیم تورات خواند و بر وعده تخلف‌ناپذیر الهی مبنی بر زوال اسراییل تاکید کرد.

حسینی به نقل از خاخام دیوید وایس گفت: اعضای ما در سرزمین‌های اشغالی از گرفتن شناسنامه اسراییلی اجتناب می‌کنند و هر روز مورد اذیت و آزار رژیم نژادپرست اسراییل قرار می‌گیرند.

او اظهار کرد: دیوید وایس دراین دیدار گفت که اعضا ما در سال 1948 که تشکیل دولت اسراییل اعلام شد در برابر سازمان ملل اجتماع کردند و در این اجتماع رهبر ما مخالفت جامعه یهود را با تشکیل دولت اسراییل اعلام کردند که اسناد آن به ثبت رسیده است.

دبیر کنفرانس هم‌صدا با اقصی بیان کرد: در این دیدار خاخام وایس که عضو اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی مدافع حقوق ملت فلسطین است تاکید کرد براساس تعالیم تورات ما یهودیان مجاز به تشکیل دولتی به‌نام یهود تا ظهور حضرت مسیح نیستیم و در تورات غصب زمین مردم گناه شمرده شده است.

وی تصریح کرد: در این دیدار خاخام وایس و خاخام روزنبرگ بر مبارزه آشتی‌ناپذیر با رژیم صهیونیستی اسراییل تا اضمحلال کامل این رژیم تاکید کردند.

حسینی بیان کرد: دراین دیدار دکتر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه با ابراز شادمانی از این دیدار بر جدایی یهودیت از صهیونیسم تاکید کرد.

کنفرانس بین‌المللی هم‌صدا با اقصی و هفتمین نشست دوسالانه اعضای اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق فلسطین روزهای 25 و 26 اردیبهشت‌ماه در ایران برگزار شد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید