Performancing Metrics

3 واحد مسکونی در شهرک آپادانا منفجر شد | اتاق خبر
کد خبر: 343549
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 04:20
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار گاز در یک مجتمع مسکونی خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سید جلال ملکی درباره این حادثه گفت: حوالی ساعت 9 صبح امروز وقوع انفجار در یک ساختمان هشت طبقه مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه 98 و 34 و عوامل گروه نجات پنج را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک آپادانا اعزام کرد.

 وی با بیان اینکه حادثه در بلوک 46 شهرک آپادانا رخ داده بود، گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که انفجار در سه واحد 130 متری واقع در طبقات چهار، شش و هفت این ساختمان رخ داده و در پی آن درها و پنجره‌ها و تعدادی از دیوارهای اینن سه واحد تخریب شده است.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه یک زوج جوان و یک زنی مسن دچار مجروحیت شدند، گفت: پس از تحویل این افراد به عوامل اورژانس آنان برای در یافت خدمات درمانی و مداوا به بیمارستان منتقل شدند. تعدادی از ساکنان نیز به دلیل موج ناشی از انفجار دچار شوک شدند که به شکل سرپایی خدمات امدادی به آنان ارائه شد.

 ملکی علت این حادثه را نشت گاز اعلام کرد و گفت: بررسی کارشناسان آتشنشانی برای یافتن علت دقیق این انفجاز در سه واحد ادامه دارد.

وی افزود: آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 10:54 به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید