Performancing Metrics

روابط عمومی باید در برنامه‌های توسعه‌ای کشور دیده شود | اتاق خبر
کد خبر: 343563
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 05:12
همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در مراسمی با حضوراساتید، مدیران، کارشناسان و مسولان فرهنگی کشور از ستاره گان روابط عمومی قدردانی تجلیل شد.

اتاق خبر: در این مراسم احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات روابط عمومی در برنامه های کلان کشور گفت: روابط عمومی نقش مدیریت اطلاعات را در سازمانها ایفا می کند و با روشنگری به موقع می تواند جلوی فساد سازمانی را نیز بگیرد.

وی با اشاره با اینکه روابط عمومی ها باید با داشتن استقلال به عنوان مغز متفکر سازمان بایدعمل کنند،گفت: در واقع میتوان روابط عمومی را یک موجود زنده و پویا  قلمداد کرد که اطلاعات را از فضای برون گرفته و به داخل سازمان منتقل ویا بالعکس عمل می نماید.

او با انتقاد از اینکه د رحال حاضر روابط عمومی ها در جایگاه واقعی خود قرار ندارند اظهار داشت: اگر روابط عمومی به مسائل راهبردی سازمان وارد نشود نمیتواند به مسئولیت خطیر خود عمل کند .

پروفسور باقر ساروخانی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه روابط عمومی مبشر توسعه ی پایدار در کشور است بر ضرورت اعتماد سازی و انتقال اطلاعات و پیام ها از درون به برون سازمان تاکید و افزود: روابط عمومی ها باید شگاف آگاهی را کاهش داده و سازمانها را با شرایط جدید منطبق نمایند.

پدرجامعه شناسی ارتباطات در ایران گفت: ورود به هزاره سوم بدون روابط عمومی مقتدر و کارآمد ممکن نخواهد بود.

هوشمند سفیدی دبیر جشنواره نیز از روابط عمومی ها به عنوان موتور محرکه اقتصادی وسیاسی  یاد کرده وگفت: میزان تاثیرگذاری روابط عمومی ها با استفاده از مجموعه ظرفیت های آن سهم پدیده قدرت را پر رنگ تر می سازد که این نشانه نقش کارکردی روابط عمومی در توسعه اقتصادی و سیاسی و راهبردی و کلیدی است.

در این مراسم همچنین از آرم و لوگوی خانه روابط عمومی ایران با حضور اساتید و پیشکسوتان این رشته رونمایی شد.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید