Performancing Metrics

تغییرات جدید توییتر | اتاق خبر
کد خبر: 343596
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 06:18
عکس ها و لینک ها به عنوان کاراکتر شناخته نمی شوند
یکی از قوانین و محدودیت‌های توییتر که البته برای کاربران قدیمی آن بسیار جذاب است، محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌های کاربران است که لینک‌ها و تصاویر نیز ۲۳ و ۲۴ کاراکتر از آن را اشغال می‌کنند. این شبکه‌ی اجتماعی قصد دارد این اشغال کاراکتر توسط لینک‌ها و تصاوی

اتاق خبر - توییتر در سال‌های اخیر با چالش‌های زیادی برای حفظ کاربران خود روبرو بوده است. این شبکه‌ی اجتماعی چند بار تصمیم به تغییر قوانین گرفت ولی آنها را عملی نکرد. یکی از قوانین قدیمی این شبکه‌ی اجتماعی که آن را از دیگر شبکه‌ها متمایز کرده است، محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییت‌های کاربران است. کاربران توییتر نظرات مختلفی در مورد این محدودیت دارند. برخی آن را بهترین قابلیت توییتر می‌دانند و برخی به عنوان آزاردهنده‌ترین محدودیت یک شبکه‌ی اجتماعی از آن یاد می‌کنند.

اگر کاربری در داخل توییت خود لینکی وارد کند، این لینک ۲۳ کاراکتر از ۱۴۰ کاراکتر مجاز او را اشغال می‌کند و به همین ترتیب، درج تصویر در داخل توییت نیز ۲۴ کاراکتر اشغال می‌کند. اخباری که اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد توییتر قصد دارد به زودی این اشغال کاراکتر توسط لینک‌ها و تصاویر را حذف کند. چنین اقدامی اول از همه برای ژورنالیست‌ها و شرکت‌هایی که از توییتر برای تبلیغات استفاده می‌کنند، جذاب خواهد بود.

توییتر در سال‌های اخیر در جذب کاربر جدید با مشکلات بزرگی مواجه بوده است. در حالی که کاربران قدیمی این محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را بسیار جذاب می‌دانند، کاربران جدید فضایی مانند فیسبوک را که به راحتی می‌‌توانند در آن چند صد کاراکتر بنویسند و تعداد زیادی تصاویر منتشر کنند، بیشتر دوست دارند. از طرفی این محدودیت به زمانی برمی‌گردد که انتشار پست در توییتر بیشتر وابسته به پیامک بود و به نظر می‌رسد این شرکت در دوران جدید باید فکری تازه برای محدودیت ۱۴۰ کاراکتری داشته باشد.

البته این اولین بار نیست که جک دورسی و تیم توییتر تصمیم به تغییر این محدودیت می‌گیرند. چندی پیش دورسی عنوان کرده بود: "بسیاری از کاربران متن‌های طولانی را با گرفتن اسکرین‌شات در توییتر منتشر می‌کنند. تصور کنید این کاربران بتوانند به راحتی متن‌های بلند بفرستند. متن‌هایی که قابل جستجو، کپی و انتخاب کردن باشند." پس از آن تیم مدیریتی توییتر تصمیم گرفت محدودیت ۱۴۰ کاراکتری را به ۱۰ هزار کاراکتر افزایش دهد که البته اجرای آن فعلا متوقف شد.

به هر حال به نظر می‌رسد سیاست‌های توییتر به سمت راحت‌تر کردن استفاده از آن حرکت می‌کند و مدیران این شبکه‌ی اجتماعی قدیمی و محبوب قصد دارند با روش‌های جدید، ضمن حفظ کاربران قدیمی و فعال خود، کاربران جدید را برای استفاده از آن ترغیب کنند.

زومیت

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید