Performancing Metrics

بهترین غذاها برای بهبود سلامت باکتری های خوب روده | اتاق خبر
کد خبر: 343659
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 01:12
یکی از عجیب ترین چیزهایی که تحقیقات اخیر به آن دست یافته تاثیر میکروبیوم روده در سلامت بدن انسان است. برای بالا بردن سلامت باکتری های خوب روده غذاهای فروانی وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید.

به گزارش اتاق خبر،یکی از عجیب ترین چیزهایی که تحقیقات اخیر به آن دست یافته تاثیر میکروبیوم روده در سلامت بدن انسان است. برای بالا بردن سلامت باکتری های خوب روده غذاهای فروانی وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید.
سیب زمینی سرد

بهترین غذاها برای بهبود سلامت باکتری های خوب روده

سیب زمینی سردبهترین غذاها برای بهبود سلامت باکتری های خوب روده

سیب زمینی های سرد یکی از بهترین منابع نشاسته های مقاوم هستند. نشاسته های مقاوم یک نوع پروبیوتیک هستند، یک نوع کربوهیدرات غیر قابل هضم که برای باکتری های روده مانند غذا عمل می کند. این نوع کربوهیدرات باعث رشد و تکثیر باکتری های خوب در روده می شود نشاسته مقاوم مزایای فراوانی برای سلامت دارد، یکی از بهترین مزایای آن بالا بردن حساسیت به انسولین است. این مزیت به افراد کمک می کند از دیابت در امان بمانند و حتی وزن کم کنند.
کفیر

کفیر را یکی از اعضای خانواده ماست بدانید اما با قدرت بسیار بیشتر. این نوشیدنی از تغذیه قارچ های کفیر توسط شیر بدست می آید. به مرور زمان این قارچ ها باعث تخمیر شیر می شوند، و نوشیدنی سرشار از باکتری های مفید تولید می کنند. تحقیقات نشان داده، کفیر می تواند باعث تسکین مشکلات گوارشی و آلرژی شود، و حتی ممکن است تاثیری مثبت روی سلامت قلب نیز داشته باشد. متاسفانه بسیاری از کفیر هایی که توسط کارخانه ها تولید می شوند حاوی مقدار زیادی قند اضافه شده هستند، که باکتری های بد معده را تغذیه می کنند، پس ابتدا برچسب مواد به کار رفته در کفیری که می خرید را مطالعه کنید.

منبع: سایت دکتر کرمانی

نظرات
ADS
ADS
پربازدید