Performancing Metrics

مبارزه با قاچاق اولویت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان است | اتاق خبر
کد خبر: 343908
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 02:35
معاون وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت ایجاد شرکت‌های صادراتی بزرگ با هدف حمایت از صادرات واحدهای تولیدی کوچک‌تر را ضروری عنوان و اعلام کرد: تولید صادرات محور و تولید مصرف‌محور از جمله راهکارهای توسعه اقتصادی کشور است.

اتاق خبر: سید محمود نوابی - رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان - در سومین جشنواره تجلیل از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان یزد با اشاره به افزایش 64 درصدی واحدهای حامی حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق کالا در حوزه عرضه از جمله اولویت های سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان است.

وی مصرف‌کننده و تولیدکننده را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و بیان کرد: هر تولیدکننده،‌ خودش یک مصرف کننده محسوب می‌شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان کشورمان با اشاره به ضرورت نظارت بر بازار به منظور ایجاد محیطی امن برای تولید کنندگان تصریح کرد: ما در تولید و مسیر توسعه صنایع از برخی باورهای دینی فاصله گرفته‌ایم و این مهمترین عامل عقب ماندگی ما در اقتصاد است.

نوابی تولید صادرات محور، مشتری محور و مصرف محور را از جمله راهکارهای توسعه اقتصادی کشور عنوان کرد و ادامه داد: توجه به حقوق مشتریان از مهمترین لازمه‌های فعالیت‌های اقتصادی در سطح بین‌المللی است.

وی متعهد شدن به ارائه خدمات قبل،‌ حین و بعد از فروش را تضمین کننده کیفیت کالا دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اعتماد و رعایت حقوق مصرف‌کننده از جمله مهمترین عوامل موثر در توسعه بازار داخلی و خارجی است.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به انجام برخی تبلیغات گمراه‌کننده در رسانه ملی افزود: بیان واقعیت‌ها، قبول اشتباهات و تلاش برای رفع نواقص نقش مهمی در ایجاد اعتماد مشتریان به کالاهای داخلی ایفا می‌کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به وجود ظرفیت تولید بیش از 60 میلیون مترمربع چادر مشکی با تکنولوژی نانو در کشور گفت: تا‌کنون کسی به دنبال استفاده از ظرفیت‌های خالی کشور نرفته است، چون از اصطلاحات نامناسب در زمینه سرمایه‌گذار استفاده می‌شود.

نوابی با اشاره فعالیت سه میلیون واحد صنفی در سطح کشور بیان کرد: بر اساس استانداردهای بین‌المللی تعداد زیاد شعب بانکی، صنفی و غیره، نشان‌دهنده عدم توسعه آن کشور است.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید