Performancing Metrics

النصر تیمی نبود که 4 گل به تراکتورسازی بزند | اتاق خبر
کد خبر: 343922
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 03:20
پیشکسوت تراکتورسازی:
پیشکسوت تراکتورسازی می‌گوید اگر النصر امارات 10 بار دیگر هم برابر این تیم به میدان برود نمی‌تواند 4 گل به ثمر برساند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داوود رستمی پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به شکست تراکتورسازی برابر النصر امارات با نتیجه چهار بر یک چیست، گفت: تراکتور به نظر خسته می‌آمد. شاید به دلیل شرایط آب و هوایی توان بازیکنان تراکتور کم شده بود و من با قلعه‌نویی موافقم که النصر با 4 حمله به 4 گل رسید. با این‌حال ما به بازی برگشت امیدواریم و فکر می‌کنم می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم. النصر تیمی نبود که بتواند به تراکتورسازی 4 گل بزند. اگر تراکتور و النصر 10 بار دیگر به مصاف یکدیگر بروند، مطمئن باشید 4 گل نمی‌تواند به تراکتور بزند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تراکتورسازی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، اظهار کرد: صعود تراکتور به نظرم شدنی است. با حضور تماشاگران تراکتور و حمایت آنها از این تیم می‌توان النصر را شکست داد. تیم تراکتورسازی توان بالایی دارد و نمی‌دانم چرا مقابل النصر زور همیشگی را نداشت.

پیشکسوت تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که به نظرش این تیم برای فصل بعد در چه نقاطی باید خود را تقویت کند، عنوان کرد: اولویت تراکتور باید حفظ بازیکنان فعلی باشد. همه تیم‌ها به دنبال ذخیره‌های تراکتور هستند. این تیم یک مهاجم کلاسیک و یک هافبک میانی خوب است که بگیرد. البته تعجب می‌کنم که چرا با وجود موثر بودن نانگ، کمتر به او در تراکتورسازی بازی می‌دهند.

او در پایان با ابراز خرسندی از صعود ماشین‌سازی به لیگ برتر افزود: جا دارد یک تبریک هم به تیم ماشین‌سازی و خطیبی بگویم که موفق شد به لیگ برتر بیاید. خطیبی نشان داد کادرفنی بومی در صورت اعتماد می‌تواند موفق باشد. صد در صد داربی ماشین سازی و تراکتورسازی جذابیت‌ها را افزایش می‌دهد. آن زمانی که ما بازی می‌کردیم ورزشگاه باغ‌شمال برای این دیدار پر می‌شد و عده زیادی هم بیرون می‌ماندند. امیدوارم حضور ماشین سازی به فوتبال آذربایجان کمک کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید