Performancing Metrics

اگر عدالت وجود داشته باشد، اتلتیکو قهرمان اروپا می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 343933
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1395 - 19:14
بوفون:
د‌ر‌وازه‌بان یوونتوس معتقد است که اگر عدالت در ورزش وجود داشته باشد، اتلتیکومادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌، جیانلوئیجی بوفون در گفت‌و‌گو با کاونا کوپه درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید یورو 2016 فرانسه، ایتالیا و تمدید قراردادش با یوونتوس صحبت کرد.

فینال لیگ قهرمانان اروپا هشتم خرداد ماه میان دو تیم مادرید و اتلتیکو و رئال در میلان برگزار خواهد شد. د‌ر‌وازه‌بان یوونتوس در این رابطه گفت: اگر در ورزش عدالت وجود داشت اتلتیکو تیم قهرمان بود و دو سال پیش اتلتیکو خیلی بد حذف شد. آنها از روی بدشانسی در دقیقه 93 گل خوردند. ر‌قا‌بت سختی خواهد بود چون مادرید تجربه بیشتری در بازی‌های این چنینی دارد.

بوفون در ادامه افزود: شکست اتلتیکو به خاطر شیوه بازی‌اش خیلی سخت است. اگر اتلتیکو قهرمان شود تعجب بر انگیز نخواهد بود. نحوه شکست اتلتیکو در فینال دو سال پیش را دوست نداشتم چون در آن بازی خیلی بدشانس بودند.

یورو 2016 فرانسه از 21 خرداد ماه آغاز می‌شود. د‌ر‌وازه‌بان ایتالیایی درباره تیم‌هایی که از شانس قهرمانی برخوردارند، گفت: فکر می‌کنم بدون شک اسپانیا، آلمان و فرانسه سه تیمی هستند که از بخت قهرمانی برخوردار هستند پس می‌توان بلژیک را به عنوان یک شگفتی قرار داد. این تیم از بازیکنان خوبی بهره می‌برد.

دیروز (سه‌شنبه) فهرست اولیه تیم ‌ملی ایتالیا برای بازی‌ها یورو اعلام شد. بوفون درباره وضعیت این تیم اظها‌ر کرد: کمی با سختی به این ر‌قا‌بت‌ها رسیدم دوران سختی برای تیم ‌ملی و فو‌تبا‌ل ایتالیا است. آسیب دیدگان مهمی همچون مارکییوووراتی داشتیم. ایتالیا همیشه در لحظات سخت نشان می‌دهد و کارهای مهمی انجام می‌دهد. به همین خاطر اعتماد نفسمان را از دست نخواهیم داد. سرمربی بزرگی دارم که می‌خواهد کار بزرگی در یورو انجام دهد.

بوفون اخیرا قراردادش با یوونتوس را تا سال 2018 تمدید کرد. اوتا 40 سالگی برای این تیم بازی خواهد کرد. د‌ر‌وازه‌بان ایتالیایی در این رابطه گفت: رمز آن شرایط جسمانی خوب، داشتن هدف و حر‌فه‌ای زندگی کردن است. هدف من تجربه ششمین جا‌م جها‌نی است.

انتها‌ی‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید