Performancing Metrics

مصرف ماهانه ۲ میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان ایلام | اتاق خبر
کد خبر: 344102
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 15:35
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام از مصرف ماهانه دو میلیون متر مکعب گاز سی ان جی در استان ایلام خبر داد.

اتاق خبر: علی اصغر چاغروندی در بازدید از جایگاه سی ان جایگاه سی ان جی دهلران و نشست بررسی مشکلات این جایگاه گفت: این میزان گاز ماهانه از طریق ۱۹ جایگاه در استان توزیع می شود.

وی افزود: در این جایگاه ها دو میلیون متر مکعب گاز جانشین ۲۰ درصد مصرف بنزین خودروها شده است که با توجه به در دست احداث بودن سه جایگاه دهلران، سیروان و آبدانان این میزان تا ۳۰ درصد نیز در آینده افزایش می یابد.

چاغروندی تاکید کرد: ظرف ۲۰ روز آینده جایگاه سی ان جی دهلران به عنوان بیستمین جایگاه سی ان جی استان ایلام راه اندازی می شود و عرضه سوخت خودروها در آن آغاز می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایلام مشکل انشعاب برق جایگاه سی ان جی دهلران را یادآور شد و گفت: در نشستی با حضور فرماندار این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی نیز برای حل آن اتخاذ شد.

چاغروندی تامین و پرداخت مابه تفاوت هزینه انشعاب برق این جایگاه را از مشکلات آن اعلام کرد و افزود: سال ۹۰ هزینه ای بابت حق انشعاب این جایگاه پرداخت شد که هم اکنون شرکت برق، اعلام کرده باید مبالغ دیگری به عنوان ما به تفاوت بپردازیم که شرکت ملی با این موضوع از نظر حقوقی مشکل دارد اما با تدابیر و راهکارهایی در صدد حل مشکل برای راه اندازی این جایگاه هستیم.

وی با اشاره به هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای احداث جایگاه سی ان جی دهلران ابراز امیدواری کرد ظرف ۲۰ روز آینده با نصب انشعاب برق، جایگاه راه اندازی شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید