Performancing Metrics

کرواسی؛ دروازه ارتباط ایران با اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 344140
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1395 - 23:02
آرمان گزارش می دهد:
روزنامه آرمان در شماره پنجشنبه 30 اردیبهشت با اشاره به توسعه همکاری های کرواسی با ایران پس از لغو تحریم ها و سفر کولیندا گرابار کیتاروویچ رئیس‌جمهور این کشور به ایران نوشت: کرواسی که در یک موقعیت ژئوپولتیکی بسیار مهم واقع شده است می‌تواند توزیع‌کننده گاز

اتاق خبر - این روزنامه در تیتر یک با انتخاب عنوان فعلا قصد ریاست خبرگان را ندارم، آورد: از روزی که آیت‌ا... هاشمی اعلام کرد در انتخابات مجلس خبرگان حضور خواهد داشت، بحث ریاست او بر این مجلس مطرح شد و کمتر شخصی بود که او را دور از کرسی ریاست تصور کند اما آیت‌ا... هاشمی نظری به این کرسی نداشت و به آرمان گفت که برای ریاست بر مجلس خبرگان کاندیدا نخواهد شد.

دیروز هم بر این موضوع تاکید کرد و گفت: « فعلا بنا ندارم خودم را برای ریاست مطرح کنم. برای اینکه اولا الان در همین جا کارم بیش از ظرفیت وجودی من است و کار‌های زیادی داریم. درآنجا نیاز نیست که انسان رئیس باشد و همین که در خبرگان باشم، خوب است. خبرگان کار جاری آن گونه ندارد و فعلا سالانه 2 اجلاس دارد و معمولا هم سخنرانی‌های پیش از دستور است و برنامه خاصی ندارد.»
روزنامه آرمان با انتشار عنوان جزئیات انفجار در تهرانپارس، نوشت: شایعه بمب‌گذاری در تهرانپارس توسط رئیس پلیس پایتخت تکذیب شد. صبح روز گذشته صدای انفجار شدیدی در تهرانپارس به گوش رسید که بلافاصله بعد از این اتفاق شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست گشت که در این منطقه بمب‌گذاری شده است. بر این اساس بود که رئیس پلیس پایتخت در این باره توضیحاتی را ارائه داد. سردار حسین ساجدی نیا با رد شایعه بمب‌گذاری در تهرانپارس محدوده خاک سفید گفت: انفجار به دلیل دپوی مواد محترقه بوده است. به گزارش مهر، او ادامه داد: صبح چهارشنبه مقارن ساعت 10 و 12 دقیقه انفجاری در محدوده منطقه تهرانپارس، در شرق تهران اتفاق افتاد که پس از بررسی مشخص شد جوان 25 ساله‌ای که مشغول جمع‌آوری مواد بازیافتی سطل زباله بود، متوجه بسته‌ای شده و قصد بیرون آوردن آن را داشت اما انفجار ناگهانی بسته مذکور به مجروحیت جوان از ناحیه دست و صورت منجر شد.
جرم سیاسی قانون شد، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: بعد از گذشت 38 از پیروزی انقلاب، جرم سیاسی در مجلس تصویب و توسط شورای محترم نگهبان تایید شد. البته لفظ جرم سیاسی پیش از این درقانون اساسی آورده شده بود. طبق اصل168 قانون اساسی: «رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی علنی است و با حضور هیات منصفه در محاکم دادگستری صورت می‌گیرد. نحوه انتخاب، شرایط، اختیارات هیات منصفه و تعریف جرم سیاسی را قانون بر اساس موازین اسلامی معین می‌کند.»
روزنامه آرمان در ستون یاداشت های اختصاصی سرمقاله غلامعباس توسلی را با عنوان «مکانیزمی از جنس تفاهم و همگرایی» منتشر کرد و به یادداشتی با عنوان «فلسفه ائتلاف انتخاباتی 7 اسفند» به قلم یدا... طاهرنژاد پرداخت.
«مقام معظم رهبری: آمریکا «طاغوت اعظم» و «شیطان اکبر» است»، «مسعود پزشکیان: لابی کردن ها گیر مجلس است»، «لاریجانی: نامزدبازی دست از سر ما بر نمی دارد!»، «روزهای انکار در پایداری» و «قاضی پور: افشای پشت پرده استیضاح وزرای روحانی» دیگر عنوان های صفحه نخست این روزنامه است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید