Performancing Metrics

وزیر کشور: اقتصاد مقاومتی یک موضوع مهم و استراتژیک برای کشور است | اتاق خبر
کد خبر: 344151
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 00:07
وزیر کشور گفت: اقتصاد مقاومتی یک موضوع مهم و استراتژیک برای کشور بوده و رهبری آن را به مثابه جهاد تلقی می کنند.

اتاق خبر:عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در یادوراه شهید قاسم مدهنی و 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور در خرم آباد افزود: امروز به دنبال اجرای یک فرمان مهم رهبری در لرستان هستم.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به خوبی ما را راهنمای و اولویت ها را مشخص کرده اند، اظهار کرد: با یک اقتصاد نفتی وابسته به دنیای بیرون نمی توانیم استقلال کشور را حفط کنیم.
وزیر کشور ادامه داد: نقطه ضعف ما وابستگی های اقتصادی است و ما باید یک الگوی مناسب اقتصادی به دنیای اسلام ارائه دهیم.
وزیر کشور اضافه کرد: همچنان که در عرصه جنگ اثبات کردیم یاران خوبی برای امام(ره) هستیم باید در دوره کنونی نیز نشان داد که یاور همیشگی نظام و انقلابیم.
رحمانی فضلی گفت: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در تمام کشور در دستور کار است و سه استان به صورت پایلوت تعیین شده که لرستان یکی از این استان ها است.
وی با تاکید بر عملیاتی شدن طرح های اقتصاد مقاومتی در 28 استان دیگر افزود: امروز اولین جلسه اقتصاد مقاومتی با الگوی استانی در لرستان برگزار می شود که مصادف شدن آن با یادوراه شهدا، نشانه صحت این راه است.
وزیر کشور گفت: در این راه پس از لطف خداوند، نیازمند کمک و یاری، مردم به ویژه خانواده شهدا و بسیجیان هستیم.
رحمانی فضلی با بیان اینکه سپاه و بسیج در این راه برای کمک به دولت اعلام آمادگی کرده اند، ادامه داد: سه استان الگوی ما آمادگی کامل دارند که طرح های بسیج را در اقتصاد مقاومتی پیگیری کنند.
وی تاکید کرد: باید با اجرای موفق سیاست های اقتصاد مقاومتی و فرمان رهبری ، ایران را به عنوان الگو به همه دنیا نشان دهیم.
وزیر کشور همچنین در این یادواره شهید را وصل به معنویت امامت ولایت دانست و بیان کرد: ضمن گرامیداشت یاد شهدای بسیج عشایر و بیعت مجدد با نظام و رهبری، اعلام می کنیم از اسلام دست بردار نیستیم و با دشمنان در هر لباس موضع و با هر قدرتی کنار نخواهیم آمد.
وزیر کشور گفت: بدون شک راه شهدا را ادامه می دهیم و پیوند ناگستتنی با ولی امر داریم و نباید در این راه دچار غفلت شویم.
یادواره شهید قاسم مدهنی و 10هزار شهید عشایر کشوری روز پنجشنبه در پادگان امام حسین(ع) خرم آباد آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا این یادواره با حضورسردارمحمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین وسردار علی پاشا محمدی مسئول بسیج عشایری کشور و جمعی از مدیران ومسئولان استان و همچنین200 خانواده شهدای عشایرکشور در حال برگزاری است.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید