Performancing Metrics

استقبال پرشور شیرازی ها از جام جهانی کشتی فرنگی | اتاق خبر
کد خبر: 344244
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 11:41
همزمان با آغاز رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی در شیراز، سالن شهید دستغیب این شهر مملو از جمعیت شد و تعداد زیادی از علاقمندان پشت درهای بسته ماندند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رقابت های جام جهانی 2016 کشتی فرنگی با حضور ۸ تیم برتر جهان شامل ایران،آذربایجان،ترکیه،اوکراین،قزاقستان،بلاروس،اوکراین،روسیه و آلمان از صبح امروز (پنج شنبه) در سالن شهید دستغیب شیراز آغاز شد.

علاقمندان به کشتی از شیراز و شهرهای اطراف خود را به سالن شهید دستغیب رساندند و استقبال پرشوری از این رقابت ها داشتند بگه ونه ای که پیش از آغاز رقابت تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اوکراین،سالن مملو از جمعیت شد و تعداد زیادی از علاقمندان نیز پشت درهای بسته ماندند.

نیروهای امنیتی به خوبی نظم را در سالن و محوطه اطراف برقرار کرده اند و مسئولان و مردم شیراز میزبانی خوبی از این رقابت ها داشتند و میزبانی آن ها با ابراز رضایت تیم های شرکت کننده همراه بود.

علاقمندان حاضر در سالن، ملی پوشان کشتی فرنگی ایران خصوصا امید نوروزی کشتی گیر شیرازی تیم ملی را شدیدا مورد تشویق قرار دادند.

رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان ورزش استان فارس،اعضای شورای فنی کشتی فرنگی و بسیاری از پیشکسوتان کشتی در سالن مسابقات حضور دارند.

برای تیم ایران در مبارزه نخست مقابل اوکراین،مهرداد مردانی،مهدی زیدوند،افشین بیابانگرد،سعید عبدولی،رامین طاهری،حبیب الله اخلاقی،قاسم رضایی و بشیر باباجان زاده کشتی می گیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید