Performancing Metrics

سجادی و افشارزاده، تناقض‌ها از بین می‌رود؟ | اتاق خبر
کد خبر: 344248
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 12:06
تناقض میان اظهارات سجادی و بهرام افشارزاده در روزهای اخیر باعث تعجب اهالی ورزش شده است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در حالی که اکثر رسانه‌ها دیروز خبر کاندیدا شدن افشارزاده را برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک به نقل از معاون وزیر ورزش بیان کردند، بهرام افشارزاده در اظهاراتی عنوان کرد که در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کند و فقط به استقلال فکر می‌کند.

پیش از این متفاوت بودن تعداد کاندیداهای ریاست فدراسیون ژیمناستیک از یک سو و اعلام نشدن نام این اسامی از سوی دیگر دغدغه‌ای برای اهالی رسانه شده بود.

هرچند که اعلام نشدن اسامی کاندیداها تا قبل از تائید صلاحیت‌ها برای حفظ آبروی افراد کار درستی است اما آیا این قانون تنها مختص فدراسیون ژیمناستیک است؟ چراکه پیش از این نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال، کاراته، جودو و اسکی قبل از تایید صلاحیت منتشر شده بود و مشخص نیست این تناقض ناشی از چیست.

همه این تناقضات درحالی رخ می‌دهد که افشارزاده در اظهاراتی گفت: روزهای گذشته اخباری مبنی بر ثبت‌نام بنده در انتخابات ریاست فدراسیون ژیمناستیک منتشر شد که بهتر دیدم، درباره این اخبار توضیحاتی بدهم. از آنجا که جوانی و بهترین‌ دوره زندگی‌ام را در ورزش ژیمناستیک پشت سر گذاشتم، همیشه خود را نسبت به این ورزش و اعتلای آن، مدیون می‎دانم و برای توسعه و رشد ژیمناستیک در میهن عزیزم از کمکی فروگذار نخواهم کرد. در شرایط فعلی، اولویت من چیز دیگری است و باید بگویم بنده قصد شرکت در هیچ انتخاباتی را ندارم و حضور بنده علی الخصوص در فدراسیون ژیمناستیک درست نیست و در شرایطی که کمتر از دو هفته تا برگزاری فینال جام حذفی باقی مانده است، به عنوان عضوی از خانواده استقلال، به چیزی غیر از این بازی و کوشش برای قهرمانی تیم محبوبم نمی‌اندیشم. به امید خدا نهم خرداد، با فتح جام حذفی خستگی یک فصل پرفراز و نشیب از تن همه خانواده استقلال بیرون خواهد آمد.

حال باید منتظر ماند و دید بعد از جام حذفی آیا نام افشارزاده در لیست انتخابات فدراسیون ژیمناستیک قرار می‌گیرد یا نه؟ و اینکه نفر هفدهم این لیست چه کسی است؟

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید