Performancing Metrics

برای جلوگیری از خسارت بیشتر به یمن با طرف های یمنی نرمش به خرج می دهیم | اتاق خبر
کد خبر: 344250
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 12:22
ولد شیخ:
'اسماعیل ولد شیخ احمد' فرستاده سازمان ملل به یمن گفت: سازمان ملل برای دستیابی به راه حل سیاسی و جلوگیری از خسارت بیشتر با طرف های یمنی با نرمی برخورد می کند این درحالی است که طرف ها هم باید به مسئولیت های خود پایبند باشند.

اتاق خبر - به گزارش پایگاه خبری یمنی 'یافع نیوز' ولد شیخ امروز پنجشنبه افزود: جامعه بین المللی آماده حمایت از یمن است واز شرکت کنندگان می خواهیم برای پیشرفت پرونده های سیاسی، امنیتی، مساله اسیران و زندانیان با یکدیگر در جلسات وکمیته های ویژه همکاری سازنده داشته باشند.

فرستاده سازمان ملل به یمن تاکید کرد؛ عملیات برای دستیابی به راه حل مسالمت آمیز فراگیر از جمله تصمیم نهایی یمنی - یمنی و پیشرفت براساس جدیت هیات ها همچنان ادامه دارد.
امیر کویت در دیدار با 'اسماعیل ولد شیخ احمد' فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل به یمن و هیات های شرکت کننده در گفت وگوهای کویت از همه خواست با جدیت مسیر گفت وگوها برای دستیابی به راه حل سیاسی ضامن امنیت وثبات برای یمن و یمنی ها را ادامه دهند.
گفت وگوهای یمنی در کویت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه شاهد برگزاری جلسات مستقیم به دلیل تعلیق آن از سوی هیات ریاض نبود.
عربستان با ائتلاف برخی کشورهای عربی منطقه و با همراهی آمریکا از ششم فروردین پارسال (1394) حملات گسترده ای را به یمن آغاز کرده است تا «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تأمین می کنند، جلوگیری کند.
براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله صدها زن و کودک، شهید یا زخمی و ده ها هزار نفر نیز آواره شده اند و به تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور آسیب های جدی وارد شده است.
'اسماعیل ولد الشیخ احمد' فرستاده سازمان ملل به یمن پس از به بن بست رسیدن گفت وگوهای دو هیات ملی یمن و هیات ریاض در کمیته های تشکیل شده، هفته گذشته از آنها خواست با حضور در جلسات گفت وگوهای بیشتری انجام دهند.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید