Performancing Metrics

نقش دانشگاهیان در پیشبرد مطالبات کشور تعیین کننده است | اتاق خبر
کد خبر: 344277
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 16:03
اطلاعات از قول دکتر جهانگیری:
روزنامه اطلاعات در شماره پنجشنبه 30 اردیبهشت، نوشت: معاون اول رئیس جمهوری با بیان این‌‌که اقتصاد کشور باید متکی بر مغزهای تحصیلکردگان باشد، گفت: رسالت دانشگاهیان در پیشبرد و مطالبات کشور تعیین کننده است.

اتاق خبر - این روزنامه در تیتر یک با درج عنوان کشورهای مجری سیاست های آمریکا در منطقه به امت اسلامی خیانت می کنند، آورد: حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای درجمع شرکت ‌کنندگان در سی و سومین دوره‌ مسابقات بین ‌المللی قرآن کریم، با اظهار تأسف از تمسک برخی کشورهای اسلامی ‌به طاغوت به جای تمسک به خدا، تأکید کردند؛ کشورهایی که در منطقه، مجری سیاست‌ های آمریکا هستند، در واقع به امت اسلامی ‌خیانت و زمینه‌ نفوذ آمریکا را فراهم می ‌کنند.
روزنامه اطلاعات با بررسی عنوان امضای 2 سند همکاری با حضور رؤسای جمهوری ایران و کرواسی، نوشت: جمهوری اسلامی‌ایران و جمهوری کرواسی برای تعمیق روابط و مناسبات خود، سند و یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این موافقتنامه و یادداشت تفاهم همکاری دیروز پس از نشست مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور و در حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر حسن روحانی و «کولیندا گرابار کیتاروویچ» روسای جمهوری اسلامی‌ایران و کرواسی به امضا رسید. موافقتنامه همکاری‌های اقتصادی و یادداشت تفاهم همکاری‌های اتاق بازرگانی ایران و کرواسی اسنادی بود که توسط مقامات ارشد تهران و زاگرب امضا شد.
لایحه تعقیب قضایی عربستان به تصویب سنای آمریکا رسید، دیگر عنوان این روزنامه است، در تشریح این خبر می خوانیم: سنای آمریکا لایحه‌ای را تصویب کرد که به خانواده‌ قربانیان حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 اجازه می‌دهد از دولت عربستان سعودی شکایت کنند؛ اقدامی که اعتراضات شدید عربستان سعودی را نادیده گرفته و کنگره را در مقابل کاخ سفید قرار می‌دهد. این قانون که «عدالت در برابر حامیان تروریسم» نام دارد و با رای گیری کلامی تصویب شد، واکنش شدید ریاض را به دنبال داشت . عربستان تهدید کرد، اگر این قانون اجرایی شود میلیاردها دلار خود را از اقتصاد آمریکا بیرون می‌کشد.
«سیف: برنامه بانک مرکزی کاهش مستمر تورم است» و «ارتش سوریه ارتفاعات راهبردی شمال لاذقیه را آزاد کرد» دیگر عنوان های صفحه نخست روزنامه اطلاعات است.
ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید