Performancing Metrics

استاندار تهران از بخشدار قلعه نو تقدیر کرد | اتاق خبر
کد خبر: 344290
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 17:37
بخشدار قلعه نو در نشست استاندار تهران با اعضای مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران از استاندار تهران لوح سپاس دریافت کرد.

به گزارش اتاق خبر، سیدحسین هاشمی در نشست مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران که با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های استان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت امام زمان (عج)، فرارسیدن هفته جوان را نیز تبریک گفت و افزود: به جوانان توصیه می کنم تا همواره احترام بزرگان به ویژه معلمان و اساتید را در همه مراحل زندگی حفظ کنند.

استاندار تهران با بیان اینکه دولت انتظار دارد تا عملکردها از سوی روابط عمومی ها با زبانی قابل درک برای عموم مردم منعکس شود تصریح کرد: نباید مسایل کاذب و خلاف را منعکس کنیم. خیلی اتفاقات خوبی در دولت یازدهم رخ داده که هنوز برای مردم اطلاع رسانی نشده است.

استاندار تهران در ادامه سخنانش با اشاره به شکل گیری شورای هماهنگی روابط عمومی ها گفت:‌ ایجاد این شورا در استان تهران از زمان شکل گیری تا کنون اهمیت زیادی دارد.

وی افزود:‌ فعالیت شورای روابط عمومی ها نشان می دهد که نسبت به گذشته منحنی رو به رشدی را گذرانده اما با اهداف اصلی هنوز فاصله دارد.

هاشمی با بیان اینکه دولت انتظار دارد تا عملکردها از سوی روابط عمومی ها با زبانی قابل درک برای عموم مردم منعکس شود تصریح کرد: نباید مسایل کاذب و خلاف را منعکس کنیم و خیلی اتفاقات خوبی در دولت یازدهم رخ داده که هنوز برای مردم اطلاع رسانی نشده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو، هاشمی در بخش پایانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اساتید حوزه خبر و روابط عمومی با اهدا، لوح سپاس از این عزیزان قدردانی نمودند.

منبع: ایسنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید