Performancing Metrics

اسپارتاک مسکو با 2.5 میلیون یورو به دنبال آزمون | اتاق خبر
کد خبر: 344318
تاریخ انتشار: 31 اردیبهشت 1395 - 20:37
تیم فوتبال اسپارتاک مسکو خواهان به خدمت گرفت مهاجم تیم ملی ایران برای فصل بعد شده و 2.5 میلیون یورو نیز برای این بازیکن کنار گذاشته است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سردار آزمون در این فصل طی 23 دیداری که با روستوف به میدان رفته است توانسته 9 گل به ثمر برساند و 2 پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کند و با درخشش خود باعث شد روستوف فصل آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. آزمون با نظر قربان بردیف به فوتبال روسیه رفت و با این مربی در روبین کازان حضور داشت و در ادامه وقتی بردیف به روستوف پیوست، آزمون نیز راهی این تیم شد.

اکنون مقامات اسپارتاک مسکو که برای فصل بعد به یک مهاجم و یک مربی نیاز دارند، قصد دارند تا از روستوف تیم شگفتی‌ساز این فصل روسیه نیازهای خود را تامین کنند. انها دو هفته پیش به قربان بردیف سرمربی فعلی روستوف پیشنهاد همکاری دادند که هنوز این مربی پاسخ نداده و ممکن است بعد از بازی پایانی فصل که سرنوشت قهرمانی را در لیگ روسیه تعیین می‌کند، این مربی درباره ماندن یا رفتن تصمیم بگیرد.

در این بین اسپارتاک مسکو که یکی از تیم‌های موفق در کشور روسیه است، به سردار آزمون نیز پیشنهاد داده است تا در فصل آینده در پایتخت روسیه بازی کند. اسپارتاک برای این انتقال 2.5 میلیون یورو کنار گذاشته است تا این بازیکن گلزن را به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید