Performancing Metrics

ویسی درس بزرگی به فوتبال ما داد | اتاق خبر
کد خبر: 344399
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 05:42
کاپیتان پیشین استقلال تهران با بیان اینکه یک تیم بی‌ادعا توانست فوتبال ایران را تحت تأثیر خود قرار دهد، گفت: ویسی درس بزرگی به فوتبال ایران داد و نشان داد که با جوانان گمنام می‌توان موفق شد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر صادق ورمزیاربا تبریک به عبدالله ویسی و یارانش به خاطر قهرمانی در لیگ پانزدهم، گفت: به همه مردم خوزستان خصوصاً استقلال صنعتی و همه عوامل این تیم تبریک می‌گویم، آنها توانستند کار بزرگی در فوتبال ما انجام داده و نشان دهند که نام‌ها، مقام نمی‌‌آورند بلکه این وحدت و همدلی است که می‌تواند رمز موفقیت یک تیم باشد.

وی ادامه داد: استقلال صنعتی در این فصل نشان داد که باید به جوانان احترام گذاشت زیرا آنها سرمایه‌های آینده فوتبال کشور هستند و نگاه سرمربی تیم ملی به این جوانان باید ویژه‌تر باشد.

کاپیتان پیشین آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: هیچ‌کس در اوایل فصل فکر نمی‌کرد که استقلال صنعتی بتواند به مقام قهرمانی لیگ شانزدهم برسد و همه اعتقاد داشتند که در نیم فصل این تیم دچار افت خواهد شد و یارای مقابله در برابر تیم‌های بزرگ و صاحب‌نام را ندارد اما ویسی و بازیکنان بی‌ادعایش بدون غرور تا روز آخر جنگیدند و توانستند در بازی آخر، تیم صاحب‌نام ذوب‌آهن را شکست داده و بالاتر از پرسپولیس، استقلال، ذوب‌آهن و سپاهان بایستند.

ورمزیار در خصوص فینال جام حذفی کشور نیز گفت: روز یکشنبه (نهم خرداد ماه) استقلال و ذوب‌آهن یک دیدار حساس را باید برگزار کنند و هر تیمی که بتواند در این دیدار، قهرمان جام حذفی کشور شود، با خیال آسوده به لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: استقلال که در بیشتر فصل پانزدهم صدرنشین جدول بود، به خاطر اشتباهات بچه‌گانه‌ای که در دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز داشت، به ناگاه صدرنشینی را از دست داد و مقابل صبا هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و به همین دلیل در جایگاه سوم قرار گرفت.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی کشور شود؟ گفت: امیدوارم بازیکنان استقلال به این درک رسیده باشند که قهرمانی در جام حذفی، آخرین شانس آنها برای شاد کردن دل هواداران‌شان است و نباید این فرصت استثنایی را به راحتی از دست بدهند. آنها باید تمام تلاش‌شان را انجام دهند تا مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسند.

وی در ادامه تاکید کرد: البته ذوب‌آهن هم با تمام قوا پا به میدان خواهد گذاشت و تلاش می‌کند تا با پیروزی در مقابل استقلال بتواند باز هم سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست بیاورد.

ورمزیار در خصوص شایعات مبنی بر قطع همکاری با مظلومی گفت: نباید تمام تقصیرها را به گردن مظلومی بیاندازیم. او زحمات زیادی برای استقلال کشید و باید برای دیدار فینال جام حذفی، از او حمایت کنیم اما مظلومی باید بداند که شرایط ماندنش در استقلال بسیار سخت است و باید برای فینال حذفی و رسیدن به قهرمانی، تلاش بیشتری انجام دهد.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید