Performancing Metrics

فرهنگ کارت به دنبال رونق اقتصاد فرهنگی است | اتاق خبر
کد خبر: 344462
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 11:24
مدیر رسانه های دیجیتال شبکه ملی فرهنگ، فرهنگ کارت را طرحی در راستای اقتصاد فرهنگی و تولید محتوای فاخر و ارزشی مناسب در فضای مجازی عنوان کرد.

اتاق خبر - مهدی افراسیایی با اشاره به مزایا و کارکرد فرهنگ کارت، از طرح فرهنگ کارت به عنوان زمینه ساز آموزش برای تولید محتوا در فضای مجازی یاد کرد.
وی افزود: این طرح به دنبال تعریف نوعی کسب و کار است که علاوه بر داشتن محتوای فاخر، سود آوری اقتصادی هم خواهد داشت.
به گفته وی شبکه ملی فرهنگ اقدام به حمایت از طرحی به نام فرهنگ کارت کرد که در نهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، یارانه فرهنگی و خدمات متنوعی به بازدیدکنندگان ارائه می کند.
افراسیابی ادامه داد: شبکه ملی فرهنگ تا کنون با ارائه امکانات و فضا به چهارصد خانه فرهنگی در کل کشور، زمینه کار اقتصادی را فراهم آورده است.
به گفته وی این شبکه، سعی دارد با گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، نقش فعالی داشته باشد و به سمت تولید محتوای اقتصادی و ارزشی در این فضا گام بردارد.
افراسیابی همچنین، فرهنگ کارت را که با سیاست گذاری شبکه ملی فرهنگ و حمایت موسسه حامی مهربانو، بیمه و بانک ملت طراحی شده، گام موثری برای تولید محتوای مناسب در فضای مجازی دانست و گفت: شهروندان می توانند تنها با دریافت این کارت از خدمات مختلف بهره مند شوند.
ارائه کارت اعتباری به مبلغ ده میلیون تومان برای خرید کالا و خدمات از مراکز طرف قرار داد، با دوره بازپرداخت یکساله و کارمزد 16 درصد، تخفیف 40 تا 70 درصدی در مراکز تفریحی ، رفاهی ، اقامتی و امکان رزرو بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما به صورت تلفنی و برخط و انتخاب تورهای خانوادگی با امکانات ویژه از جمله این خدمات است.
ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه پزشکی، روانشناسی، تغذیه، خانواده (شماره تماس3030 )، آموزش مجازی آفتاب با بیش از 400 عنوان دوره توسط اساتید مجرب و ارائه مدارک معتبر، امکان استفاده از خطوط پرسرعت اینترنت اپراتورها و امکان استفاده از خدمات بیمه ای در مقابل خطرات ناشی از حادثه، نقص عضو و از کارافتادگی و جبران هزینه های پزشکی ناشی از حادثه در داخل و خارج از کشور از دیگر خدمات این کارت است.
فرهنگ کارت همزمان با برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور سید مرتضی موسویان مشاور وزیر و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهندس عباس جم مجری طرح فرهنگ کار و جمعی از دست اندرکاران این طرح رونمایی شد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید