Performancing Metrics

برخورد روحانی با اقتصاد، مانند برجام باشد | اتاق خبر
کد خبر: 344486
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 14:04
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم:
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه روز شنبه در گفت و گو با آستان گفت:آقای روحانی همانطور که مساله برجام را به سرانجام رساند که کار سخت و پرزحمتی بود همان هزینه و زحمت را باید در راه حل مسائل اقتصادی کشور متحمل شود.

اتاق خبر - محمد تقی فاضل میبدی افزود: کابینه چه تغییر کند یا نکند اگر در سال 95برای مشکلات اقتصادی و تورم موجود در جامعه چاره ای اندیشیده نشود هرچند معتقد نیستم این مسائل باعث یک دوه ای شدن آقای روحانی نمی شود اما ممکن است در انتخابات 96 اقبال زیاد گرمی از ایشان صورت نگیرد . تیم اقتصادی دولت باید تمام کارهایی که دارند را کنار بگذارند و به دنبال حل مشکلات اقتصادی مردم باشند.
این فعال سیاسی در ادامه گفت:باید دولت فکری به حال رکودی که در بازار مسکن و کارخانه ها وجود دارد و موجب بیکاری کارگران می شود ،بکند .
وی گفت: خوشبختانه ادبیاتی که در دیپلماسی ما به کار گرفته می شود و تعاملی که با کشورهای دنیا برقرار شده برخورد عاقلانه و سیاستمدارانه ای است که دولتمردان ما با دنیا دارند .این رفتار و سیاست مورد پسند و رضایت مردم است و باید ادامه پیدا کند .با این وجود مردم گرفتاری معیشتی و اقتصادی دارند که باید این مشکلات حل شود تا دور دوم برای آقای روحانی مشکل ساز نشود.
فاضل میبدی تصریح کرد:درحال حاضر اگرچه لغو تحریم ها نتایج خوبی به دنبال داشته است و مشکلات مربوط به فروش نفت و برخی مسائل بانکی حل شده اما بنده نقش رسانه ملی را بسیار مخرب می دانم چراکه اخبار این رسانه نه تنها در جهت منافع ملی نیست بلکه منافع عده ای خاص را دنبال می کند.به هرحال اینقدر دشمن فرضی را بزرگ کردن و برسر دولت کوبیدن کار درستی نیست .
منبع:شبکه مجازی آستان

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید