Performancing Metrics

تاکید ایران و چین بر توسعه همکاریها در حوزه‌های امنیتی و انتظامی | اتاق خبر
کد خبر: 344507
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1395 - 16:48
محمد حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در جریان دیدار با معاون وزارت امنیت عمومی چین بر گسترش همکاری های دو کشور در حوزه امنیتی و انتظامی تاکید کرد.

اتاق خبر - معاون وزیر کشور که در چین بسر می برد، روز شنبه با «مینگ خونگ وی» معاون وزیر امنیت عمومی این کشور ملاقات کرد و طرفین در خصوص چگونگی توسعه همکاریها به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ذوالفقاری در این دیدار به اراده جدی مقامات عالی دو کشور جهت ارتقای روابط فی مابین اشاره کرد و خواستار آن شد تا دو طرف همکاریهای خود را در حوزه هایی همچون مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان یافته فرا ملی گسترش دهند.
وی همچنین تاکید کرد که این دو نهاد سیاسی می توانند همکاریهای خود را در زمینه مقابله جدی با افراط گرایی و مبارزه با تروریسم بیش از پیش گسترش دهند و همکاریهای جدی تری در این رابطه با یکدیگر داشته باشند.
«مینگ خونگ وی» معاون وزیر امنیت عمومی چین نیز با استقبال از پیشنهاد معاون وزیر کشورمان، گسترش همکاریهای دو کشور را در تمامی بخش ها مورد تاکید قرار داد.
او به تاریخ دیرینه روابط دو کشور و جایگاه مهم جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و از آمادگی سازمان متبوع خود به منظور توسعه مناسبات بیشتر با وزارت کشور ایران خبر داد.
طرفین همچنین در پایان، صورتجلسه دومین نشست همکاریهای دو وزارتخانه را امضا کرده و بر اجرایی شدن آن تاکید کردند.
محمد حسین ذوالفقاری و هیات همراه در سفر چهار روزه خود به چین از برخی مراکز پلیس این کشور نیز بازدید کردند و از نزدیک در جریان چگونگی فعالیت آنها قرار گرفتند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید